S.Sandby

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX 850
Satt igår med en försenad deklaration och pollenallergi och fick uthärda det ena sköna hojljudet efter det andra, abstinensen peakade lite extra när en större grupp körde förbi tillsammans. Saknar det duktigt mycket just nu. Sen att alla höll lugnt efter korset uppför backen mot Lund där det är hus gjorde mig, hur skumt det än låter, nästintill stolt över oss hojåkare, tack!! Nu ska jag bara själv leva efter vad jag lär, inte så lätt alltid.

Var håller egentligen mannen som alltid är sist men ändå hinner käka korv hus? :tungan

Jo visst....nästan rätt...kolla länken...

LasseB skrev:
2152250 Satt igår med en försenad deklaration och pollenallergi och fick uthärda det ena sköna hojljudet efter det andra, abstinensen peakade lite extra när en större grupp körde förbi tillsammans. Saknar det duktigt mycket just nu. Sen att alla höll lugnt efter korset uppför backen mot Lund där det är hus gjorde mig, hur skumt det än låter, nästintill stolt över oss hojåkare, tack!! Nu ska jag bara själv leva efter vad jag lär, inte så lätt alltid.

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2152974&postcount=15

kunde inte låta bli att "kommentera" :hihi

vet presis vart du menar vart dom körde :) för övrigt så kommer där många hojar nu denna tiden :tungan

LasseB skrev:
2153336
@Corben, i huset med stort renoveringsbehov och den egenhändigt nybyggda takkupan.

Gött o se att du lever Lasse!!!
Har du hojen kvar??

Edit: tell us where u live, så vi kan komma o dricka litt kaffe o snacka skit en onsdag.

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...