sandstream
Guest
Mattias for presidentEdit: få se nu, vem var det som ganska nyligen skrev att mina trådar var de sämsta på hela forumet?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias for presidentEdit: få se nu, vem var det som ganska nyligen skrev att mina trådar var de sämsta på hela forumet?
Slå-sig-för-pannan-smiley!!!!vad är en screamer engine![]()
beträffande tvåtakts-screamersarna från den tiden då det kanske var bättre....i vart fall enligt många av oss gamla stofiler som har svårt att glömma....( det kanske blir bättre "förr" ju längre se´n det blir..om ni förstår hur jag menar...? ) var det inte egentligen så att de allra flesta v-4 tvåtaktarna eldade av två burkar i taget ? och att de RIKTIGA screamersarna i så fall skulle ha varit de gamla radfyrorna så som t. ex TZ500,700,750 och "fyrkantsfyrorna" som Rg500 ( och för all del naturligtvis RG680) ?!?!
Ljudmässigt skulle jag gärna höra en modern tvåtakts radfyra....med 90 grader mellan tändningarna......
beträffande tvåtakts-screamersarna från den tiden då det kanske var bättre....i vart fall enligt många av oss gamla stofiler som har svårt att glömma....( det kanske blir bättre "förr" ju längre se´n det blir..om ni förstår hur jag menar...? ) var det inte egentligen så att de allra flesta v-4 tvåtaktarna eldade av två burkar i taget ? och att de RIKTIGA screamersarna i så fall skulle ha varit de gamla radfyrorna så som t. ex TZ500,700,750 och "fyrkantsfyrorna" som Rg500 ( och för all del naturligtvis RG680) ?!?!
Ljudmässigt skulle jag gärna höra en modern tvåtakts radfyra....med 90 grader mellan tändningarna......
Haha, att stava fel till ömd..öjmd...ödmjukhet är fanimej kult !Var sak har sin plats.
Edit: få se nu, vem var det som ganska nyligen skrev att mina trådar var de sämsta på hela forumet?
Det måste ha varit någon med MVG i Diplomati och Ödmjukehet...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |