S-holm - S-vall 4/7

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Kommer med 99% säkerhet att köra upp nu på söndag för att spendera 1 vecka i S-vall. Någon som skall samma väg eller en bit på vägen? PMa så slår vi följe.

//David

nej tyvärr inte men vi kör på onsdagar här o då måste du med om du har tid...

loser skrev:
Kommer med 99% säkerhet att köra upp nu på söndag för att spendera 1 vecka i S-vall. Någon som skall samma väg eller en bit på vägen? PMa så slår vi följe.

//David

Holger skrev:
nej tyvärr inte men vi kör på onsdagar här o då måste du med om du har tid...

Snackade med er inflyttade potät om det, och det är inte omöjligt att jag kommer och agerar bromskloss på någon körning. :D
Kommer att stanna i ca 1 vecka minst (har stuga i Bergafjärden, så välkomna förbi på en kopp kaffe).

//David

tror inte du blir nån bromskloss,berga är ju rätt fint det måste vara skönt att slippa fjollträsk en stund,hoppas bara du får bra väder några dagar här uppe.
vill du åka nåt så är det bara att skriva på sundsvallsforumet,alltid nån är sugen att hänga med.igår kväll var vi 18(jag fegade ur först vart bara 20mil för mig)

Holger skrev:
tror inte du blir nån bromskloss,berga är ju rätt fint det måste vara skönt att slippa fjollträsk en stund,hoppas bara du får bra väder några dagar här uppe.
vill du åka nåt så är det bara att skriva på sundsvallsforumet,alltid nån är sugen att hänga med.igår kväll var vi 18(jag fegade ur först vart bara 20mil för mig)

Hade mina 24 första år i Sundsvall, så jag är där ibland och hälsar på (uppväxt på Södermalm). Tyvärr så står stugan så där halvklar däruppe, har inte tid / intresse att göra klart alles, men det gör inget för mor å far har sin stuga 1km därifrån och den är ju klar :)

Men det skall iaf GatuPestas hårt! Vi är ett gäng på ca 5 pers som kommer upp varje år och skämmer ut oss :fyllisar

loser skrev:

//David

Låter ju trevligt men får nog skynda dej om du ska hinna åka den 4/6 :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman