Jag har en 6280 som är en TRE-telefon, dvs TRE's programvara i. Jag var dessvärre inte nöjd med den (
Så jag köpte en ny W850!, jag trodde i min enfald att mitt Msn skulle gå att köra där i också men den är inte "Brandad" alltså inte en tre-tele. Finns det nånstans man kan fixa det, info om hur man själv brandar? Går det över huvud taget?
Jag vill alltså ha TRE-programvara så jag kan fortsätta köra mitt Msn via dom.
Kundtjänst på TRE sa att den skulle funka innan jag köpte den, men fattade väl inte att det var en o-brandad tele jag köpte. Annars måste jag ha ett till tre-abb, jag har redan ett abb jag är nöjd med hos TRE.
Annars måste jag skicka iväg telen till nån jävla firma som sen Brandar om den. Oki!! det är gratis men jag orkar inte vara utan min kära tele.
Jag vill alltså ha TRE-programvara så jag kan fortsätta köra mitt Msn via dom.
Kundtjänst på TRE sa att den skulle funka innan jag köpte den, men fattade väl inte att det var en o-brandad tele jag köpte. Annars måste jag ha ett till tre-abb, jag har redan ett abb jag är nöjd med hos TRE.
Annars måste jag skicka iväg telen till nån jävla firma som sen Brandar om den. Oki!! det är gratis men jag orkar inte vara utan min kära tele.