sötast på sh

Jag bryr mig inte nämnvärt, men jag skulle vilja veta vad det är för liten imbecill som egentligen ligger bakom ett sånt uttalande! Kan vara intressant att få en riktig imbecill personifierad! :D

det är bara välja och vraka, du har hela SH full med imbeciller. :tummenupp

:rofl

Var inte det ganska omoget?
Så för att en kille här på SH har fått för sig att han tycker att jag är sötast, så måste jag per automatik haft sex en massa sh-folk?

Jag håller med! Vad håller han på med? Har han så låga tankar om män i Skåne?!

grrr voff voff! buss på dom!! :rofl

skit i det marie, helt totalt meningslöst. alla brudar är hojlösa och luder på SH så det är inte lönt att slösa din energi på det. :hihi

:krama

Vad är det för diskriminering!? Du menar alltså att tjejerna med hoj inte är luder? Tycker jag var elakt av dig, de känner sig redan utanför med sina humörsvängningar, du gör ju inte saken bättre genom ett sånt uttalande...

Vad är det för diskriminering!? Du menar alltså att tjejerna med hoj inte är luder? Tycker jag var elakt av dig, de känner sig redan utanför med sina humörsvängningar, du gör ju inte saken bättre genom ett sånt uttalande...

men det finns inga brudar MED hojar på SH. alla är bara här för att åka bakpå eller "letar hoj". ;)

Aha, du menade så. Ok, då är jag med och då är det inga icke-luder som tar illa upp heller antar jag :näsblod

är man inte ett luder så tar man ju inte illa upp, sen om hon har hoj el inte spelar väl ingen roll. ;) jag lär mig av SH, SH är min bibel och allt som står här är sant. :tummenupp

Tråden om kärringen på Bulten handlade i alla fall om hojåka och låstes... den här är bara patetisk!

Den här tråden är ytterligare en av alla magiska trådar på SH. Därför bidrar jag med något med trolleri-tema.....

[YOUTUBE-ID]KZy6qQBjxIg[/YOUTUBE-ID]

är man inte ett luder så tar man ju inte illa upp, sen om hon har hoj el inte spelar väl ingen roll. ;) jag lär mig av SH, SH är min bibel och allt som står här är sant. :tummenupp

njae måste ju göra dig grymt besviken nu money o meddela att det mesta som skrivs på sporthoj är sanning med grym modifikation , kan till o med va påhittat . Så för o inte krossa din illusion om att denna sida är som uppenbarelsen ,
får du helt enkelt bege dig ut för o möta verkligheten !

"Överflödiga diskussioner = OT = Off Topic".
Problem med läsförståelsen?

vilket liv det vart om din lilla bild

Last edited:
njae måste ju göra dig grymt besviken nu money o meddela att det mesta som skrivs på sporthoj är sanning med grym modifikation , kan till o med va påhittat . Så för o inte krossa din illusion om att denna sida är som uppenbarelsen ,
får du helt enkelt bege dig ut för o möta verkligheten !

vilket liv det vart om din lilla bild

Ja, jag vet inte, med Lindén var kanske full när han startade tråden? För från början framgick det ju inte ens vem han syftade på. :hihi

Alla sådana trådar brukar låsas :(

Mmm, precis när man kan se folk framför sig börja bli lite röda om kinderna och smilgroparna är planterade i knävecken samtidigt som skärmen lyser upp deras ansikte i mörkret så skall tråden låsas helt plötsligt :(
När folk börjar bli upprörda på riktigt över något som skrivs på ett internetforum är ju sann humor och bör inte begränsas i samma omfattning.

Det finns inga män i Skåne. Antingen är de skitungar eller gubbskrällen.

Sanning! :fakta
På Lördag finns det iallafall en redig karl i skåne:banana underbart är kort så passa på pigor det är ingen som vet när ett sådant gyllene tillfälle ges igen:hihi eller jag hamnar kanske under kategorin gubbskrälle:(

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025