sötast på sh

Jag fattar faktiskt inte vad du menar. Kan du förklara dig?

Han menar att du har kommit hit för att tugga bubbelgum och bada i sjömän, men har helt slut på bubbelgum.

Frågan är nu om du verkligen ska tåla ett sånt påhopp, eller om du tänker göra nånting åt det?

Han menar att du har kommit hit för att tugga bubbelgum och bada i sjömän, men har helt slut på bubbelgum.

Frågan är nu om du verkligen ska tåla ett sånt påhopp, eller om du tänker göra nånting åt det?

Varför bry sig på en sån? Jag vet själv vart jag står.
Jag kör hoj, och tänker fortsätta med det, för att jag tycker det är skitroligt att köra hoj. Sen kan ju han tro vad han vill, vem bryr sig om en kaxig fåne på andra sidan en datorskärm? Han är knappast så kaxig IRL.

Varför bry sig på en sån? Jag vet själv vart jag står.
Jag kör hoj, och tänker fortsätta med det, för att jag tycker det är skitroligt att köra hoj. Sen kan ju han tro vad han vill, vem bryr sig om en kaxig fåne på andra sidan en datorskärm? Han är knappast så kaxig IRL.

That's the spirit.

That's the spirit.

Finns klart viktigare (och roligare för den delen) grejer att bry sig på än nån jäkla Kebabman, som uppenbarligen är så jäkla nitisk för att han har någon form av problem.

Nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag ut och gazza! :banana

68416045.wGDPMlLK.popcorn.gif

Var inte det ganska omoget?
Så för att en kille här på SH har fått för sig att han tycker att jag är sötast, så måste jag per automatik haft sex en massa sh-folk?

grrr voff voff! buss på dom!! :rofl

skit i det marie, helt totalt meningslöst. alla brudar är hojlösa och luder på SH så det är inte lönt att slösa din energi på det. :hihi

:krama

grrr voff voff! buss på dom!! :rofl

skit i det marie, helt totalt meningslöst. alla brudar är hojlösa och luder på SH så det är inte lönt att slösa din energi på det. :hihi

:krama

Jag bryr mig inte nämnvärt, men jag skulle vilja veta vad det är för liten imbecill som egentligen ligger bakom ett sånt uttalande! Kan vara intressant att få en riktig imbecill personifierad! :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025