Söta pingviner

Lysande! Pingu är ju iofs kul även som omoddad... Ingen som har länken till djuren på Zoo, pantern som tycker Zoolivet i London suger?
ChickenRun är ju en annan lerhöjdare

Finns det någon som har filmen med en hamster (marsvin) som tränar karate i en zoo-affär? Det är riktigt snyggt gjord i 3D.

In i mobilen?

Vill tanka in den där filen (.wmv) i min mobil (SE K700i). Någon som vet om det går, eller måste man konvertera den till något annat format? Hur gör man det isf?

Starstriker skrev:
Vill tanka in den där filen (.wmv) i min mobil (SE K700i). Någon som vet om det går, eller måste man konvertera den till något annat format? Hur gör man det isf?
Det är väl IR eller Blåtand på den telefonen?. Bara att skicka över ju. funkar bra.. Ska inte ha någon betydelse vicket format de e. De som kan va surt är om inte telefonen stödjer formatet, då kan du inte spela upp den på telefonen.

Pingu är bara för bra. :tungan finns det inga fler avsnitt?.

philsson skrev:
Det är väl IR eller Blåtand på den telefonen?. Bara att skicka över ju. funkar bra.. Ska inte ha någon betydelse vicket format de e. De som kan va surt är om inte telefonen stödjer formatet, då kan du inte spela upp den på telefonen.

Pingu är bara för bra. :tungan finns det inga fler avsnitt?.

Telefonen stöder inte wmv har jag konstaterat. Att få över filen i telefonen är inget problem. Filen måste visst konverteras till mpeg4. Bra partygrej att ha i telefonen !

Starstriker skrev:
Telefonen stöder inte wmv har jag konstaterat. Att få över filen i telefonen är inget problem. Filen måste visst konverteras till mpeg4. Bra partygrej att ha i telefonen !

Nokia multimedia converter tror jag programmet hette som kan konvertera om till mpeg5, ogg osv osv.

Komprimerar rätt mycket när man kör igång det, 700MB film blir t.ex. 45MB stor :näsblod.

Programmet är gratis, dock så måste du regga dig på deras forum för att ladda ner den, även det är gratis och tar ett tag iom att deras mail server är skit (i alla fall i höstas så var den seg, 1dygn väntetid på confirm mailet från forumet var det).

Pingu rockar, någon som har första "CP Pingu" som någon gjorde för kanske 1år sen? Den va bäst :rofl

edit: Hittade den, Pingu och Cp-Trucken var det, såååå rolig :rofl :rofl :rofl

Last edited:
cimf_baby#1 skrev:
Åhhh vad trist sidan funkar inte. Missar allt det roliga :(

Yepp. Sidan är nere, men gör en sökning på nätet och sök efter pingu.wmv (svenska sidor) så borde du hitta den

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN