Sönderskurna däck?

Fixade däcket måndagkväll. Körde till träning, typ 1 mil, tisdagkväll. Kontrollerade däcken när jag ställt bort den. Kollade imorse. Likadant jack i sidan på framdäcket... Nu är iaf jag övertygad om vad mina "kära" grannar gör på nätterna... Får väl ta o sälja skiten... :gråta :gråta :gråta

:mad:
Alltså, vad fan ska man behöva göra för att få ha sina grejer i fred? Förmodligen inte ha något som någon annan kan tänkas bli avundsjuk på , men hur kul är det..? :gnissla

Fixade däcket måndagkväll. Körde till träning, typ 1 mil, tisdagkväll. Kontrollerade däcken när jag ställt bort den. Kollade imorse. Likadant jack i sidan på framdäcket... Nu är iaf jag övertygad om vad mina "kära" grannar gör på nätterna... Får väl ta o sälja skiten... :gråta :gråta :gråta
Kolla marken runt hojen o se om det ligger vassa saker där som kan skära igenom däcket. Troligen inte det, men det är ju sjukt att tro att någon hålla på så där mot dig.

Hans önskan i med att han snittar framdäcket är ju att du ska vurpa. Få det på film och sätt fast honom på "mordförsök". Sicken idiot.

Man blir ju riktigt jävla förbannad när man läser om denna skit - Jag hade faan dragit ner tältsängen i cykelförrådet och börja sova där, och sen då.............

Yup, samma här - finns ingen anledning att spä på bränsle för dem som bara väntar på att få störas i sin morgonsömn för att kunna klaga.

Motorcyklar är ju trots allt en styggelse! :huvet

Eller nattsömn (lika illa). Jag har funderat på samma sak, men det är rätt segt att släpa upp den för uppförsbacke, och 200 m ut till vägen. Tanken är ändå schysst. I vanliga fall brukar jag köra iväg på låga varv, så diskret som möjligt. Hittills har ingen sagt nåt, men det betyder förstås inte automatiskt att de är nöjda, eller inte har åsikter.

Man får tyvärr inte sälja grannar. :(
Försök få tag i knivmannen! Det här kan bli sommarens tråd! :)

Låter inte roligt det där :( Förresten om du bor i ett hyreshus, är det inte hyresvärdens (om det nu heter så, eller den som har hand om huset) uppgift att se till att sakerna i ett cykelförråd får vara i fred? :va

Ligg lågt några dagar och kör inte alls med hojen.
Sen tar du ut biken kör en vanlig runda och gasar lite extra just där du bor.

Sen gömmer du dig i förådet och inväntar idioten.

Kom över så ska du få låna min trådlösa WLAN kamera så kanske du kan få den jäkeln på bild.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT