Söndagstur

såg jävligt onice ut med snösträngarna mitt på vägen! nice när det var tort å fint :)

hehe måste hålla med om att det blev lite spännande där i skuggpartierna när det börja komma snösträngar och skit.
Var tvungen att sätta ner foten och känna efter på ett par ställen :D

Inga förslag på vad som kan förbättras till nästa klipp jag gör? För detta är det andra klippet jag gör öht.

Som jag själv kan komma på är det ju mer vinklar såklart.. men annars?

Inga förslag på vad som kan förbättras till nästa klipp jag gör? För detta är det andra klippet jag gör öht.

Som jag själv kan komma på är det ju mer vinklar såklart.. men annars?

Det viktigaste för mig när jag producerar film är att förmedla en känsla.. dvs få den som tittar att få samma gåshud när man vrider om gashandtaget till max och som känner fartvinden när man susar fram.

Jag skulle bytt ut andra låten och tagit in en mer fartfyld låt, alternativt bytt plats på låtarna så den lugna är i början.

Bra idé med kossorna på grönbetet:tummenupp mc filmer är alltid svåra att få intressanta så många klipp med olika "händelser" i är alltid bra och intressant.

Också bra att du har med motorljudet i hela filmen.. det värsta som finns är de filmer där musiken överröstar motorljudet:huvet brukar säga att den bästa musiken är motorljud:yoparty

Nu vet jag också att ditt batteri tog slut så du fick kanske inte med allt du velat men det är bara köra på nästa gång och som sagt tänk på hur de som ska kolla på filmen ska bli intresserade.

För övrigt som du sa så är alltid olika vinklar ett sätt att göra filmen intressant.

Hoppas det hjälper dig något :banana

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...