Stofferider
Kör inte fortare än din ängel kan flyga
Jag kör gärna på södra sidan också faktiskt =)
Men vi kan ju bestämma rutt när vi möts?
Men vi kan ju bestämma rutt när vi möts?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dvs southside![]()
Kom inte in och bråka i den här tråden om du inte ens ska med!
Och Buggo det var någon som satt och höll med om att norrsidan hade bättre vägar igår vid furusund!Men förstår att man glömmer när man kör duccati och måste hålla reda på alla delar som rasar på vägen!
![]()
Kom inte in och bråka i den här tråden om du inte ens ska med!
Och Buggo det var någon som satt och höll med om att norrsidan hade bättre vägar igår vid furusund!Men förstår att man glömmer när man kör duccati och måste hålla reda på alla delar som rasar på vägen!
![]()
Ja du måste ju förstå, det är inte lätt att ha koll på allt som flyger hela tiden!!! Börjar vänja mig lite nu faktisktHur gick det sen ikväll då? Rann all vattenfärgen av på gixxern?
![]()
Ja du måste ju förstå, det är inte lätt att ha koll på allt som flyger hela tiden!!! Börjar vänja mig lite nu faktisktHur gick det sen ikväll då? Rann all vattenfärgen av på gixxern?
![]()
Mc av vägen vid Frösunda
Stockholm 17 apr 13:41
En motorcyklist körde av vägen på söndagseftermiddagen vid Frösunda norr om Vallentuna.
Det är oklart om föraren skadades. Räddningstjänst är på väg till platsen. Olyckan inträffade vid 13.20-tiden, uppger Stockholmspolisens ledningscentral.
ingen av er här inne?
Vi åkte förbi där när dom skulle baxa upp hojen i ett släp, tror inte föraren var på plats då. Hoppas det gick bra.
Tack alla för en trevlig dag.![]()
En polare till mig som gick av precis framför näsan för mig. Fick vobbel efter gupp och körde i diket. Halskot komprimering och fraktur på två kotor, men annars oskadd.
Mycket tur... Väldigt mycket.. Plinplong taxi till KS och utskriven efter ett par timmar med fina "må bra" piller. Vi hämtade hojen på släp eftersom det var tveksamt om den skulle klaras att köras därifrån.
Så han klarar sig!![]()
En polare till mig som gick av precis framför näsan för mig. Fick vobbel efter gupp och körde i diket. Halskot komprimering och fraktur på två kotor, men annars oskadd.
Mycket tur... Väldigt mycket.. Plinplong taxi till KS och utskriven efter ett par timmar med fina "må bra" piller. Vi hämtade hojen på släp eftersom det var tveksamt om den skulle klaras att köras därifrån.
Så han klarar sig!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti