Söndagsgazz 5 juli - 15:00

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Sätter tiden med tanke på att körarskolan måste hinnas avsluta, samt en eller två glassar måste hinna slinka ner innan rond 2 :hihi

Som vanligt är jag förtjust i Hörbyrundan, så den blir det! Med mat/glass/dryck-stop på Assars i Hörby.

Tempot om jag leder blir väl typ sådär lite lagom? :D

Statoil Staffanstorp - 15:00
1. henriksson.
2.
3.
4.
..osv.

Last edited:
Denna tråden är bara väldigt långt fram planerad, nämligen 2011, 5 juni 15:00.

Ah okej då, det ska vara juli, big deal :)

Hur lång tid tar hörbyrundan cirka??:va

Beror helt och hållet på vilket tempo som hålls :hihi Har faktiskt aldrig noterat vad klockan har varit när vi har kommit fram till Hörby och min tidsuppfattning är enligt många helt jävla värdelös, så min kommande uppskattning stämmer säkert inte för fem öre.

Men räkna med 2 timmar, sen om det är med eller utan fika, vågar jag inte svara på :D

Beror helt och hållet på vilket tempo som hålls :hihi Har faktiskt aldrig noterat vad klockan har varit när vi har kommit fram till Hörby och min tidsuppfattning är enligt många helt jävla värdelös, så min kommande uppskattning stämmer säkert inte för fem öre.

Men räkna med 2 timmar, sen om det är med eller utan fika, vågar jag inte svara på :D

Okej, ska se, ska försöka hänga på:tummenupp,
Ska ändå också på körskolan:D

Tjena, undrar om jag kan hänga med på er lilla runda???

Alla är välkomna, kamikazepiloter å annat folk som kör ûber fort bör dock vara medvetna om tempot inte kommer likna snabba gruppen men inte heller långsamma, förhoppningsvis! :tummenupp

Tyvärr kan inte jag hänga med, ska till Sturup och köra om det blir väder för det....

Last edited:
Hojen på service och har fått vääärldens tråkigaste lånehoj troligen ifrån 1 världskriget..Så jag skippar nog. Sen att det blev sent inatt är kanske en annan femma :fyllisar

6 hojjar som nu är helt rena .... skinställ och hjälmar likaså ... hehehe
Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga DÄCK!!! :tummenupp

Tackar för idag:P Va en trevlig runda.. Har ju aldrig kört på hälften av dom vägarna vi körde, men hade nog roligast på vägen hem!!! :P

ja tack för mc tvätten idag! kunde hälla ut vattnet ur mina skor när jag kom hem =) nice runda!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT