Söndagsgazz 4/4

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Plats: statoil staffanstorp
tid: 16:00

Någon som är sugen på o gazza lite mer imorgon söndag???:yoparty:yoparty
25mil idag räckte inte tyckte jag iaf:D

1. Stone Cold
2. Vixen
3.
4.
5.
6.
osv......

Har du ens kollat väderprognosen? :confused:
Ska ju regna satan imorgon....:mad:

tyvär ska hjälpa en polare o riva badrum ... men måndag !!! då jävlar ska de slitas asfalt

Plats: statoil staffanstorp
tid: 16:00

Någon som är sugen på o gazza lite mer imorgon söndag???
25mil idag räckte inte tyckte jag iaf

1. Stone Cold
2. Vixen
3. Lalalalala K
4.
5.
6.
osv......

Nu knäpper vi händerna allesammans och ber till väder gudarna att det slutar regna inom kort så att vi kan köra lite idag iaf:Bugar:Bugar

Att det är lite vått på vägen får man nog leva med idag, men får hoppas:hoppa det slutar regna vid 14-15.

Eller så gör vi bara :FU och :blah åt läget och kör ändå :banana

Last edited:
Ja vi tar en sväng iaf. Det regnar ju inte som sagt. är vid statoil kl 16:00 ifall någon fortfarande vill åka med:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Knappt då heller då han hamnar långt ut i skogen haha:va:va

Nyfiken hur många blev ni på gazzet idag då:D:D

Det var isbjörn 1 och 2 från veberöd. dvs jag o sambon:D:D
Det var faktiskt 95% torra vägar. det var lite blött i skogen i häckeberga, annars var det kanon. dock var det väldigt kallt idag:gnissla
Trodde faktiskt någon till skulle dyka upp, men alla verkar inte tycka om o åka båge lika mycket som vi.:arsele:krama:tuttar:yoparty:banana:Bugar
:näsblod

Det var isbjörn 1 och 2 från veberöd. dvs jag o sambon:D:D
Det var faktiskt 95% torra vägar. det var lite blött i skogen i häckeberga, annars var det kanon. dock var det väldigt kallt idag:gnissla
Trodde faktiskt någon till skulle dyka upp, men alla verkar inte tycka om o åka båge lika mycket som vi.:arsele:krama:tuttar:yoparty:banana:Bugar
:näsblod

Så pass då var ni en då 2 mer än jag trodde det skulle bli:tummenupp

*/ ?>
Back