Söndags Gazz

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Någon som e sugen på lite Mc åka på söndag?

Tänkte köra lite norröver över åsarna med ev stop hos "Lotta på åsen" för att fylla upp magen med vofflor :hoppa

Start plats: Eslöv
start tid : tja ska vi säga vid 14:00 eller kom med förslag

Last edited:
Jag följer gärna med men kan inte förrän vid 14 tiden :rolleyes::rolleyes:

Är det en ursäkt för att kunna dricka öl ikväll? Eller för att du är sliten och vill sova ut... eller du... har verkligen något att göra? :va

För mig går det bra och vänta till 14, ju fler ju roligare :hihi

Är det en ursäkt för att kunna dricka öl ikväll? Eller för att du är sliten och vill sova ut... eller du... har verkligen något att göra? :va

För mig går det bra och vänta till 14, ju fler ju roligare :hihi

Nopp ingen dålig bortförklaring, är på jobb och jobbar tills 10-11 imorrn, sen ska jag iväg till brossan o klippa mig o lite annat. Sen är jag fri att köra resten av dagen :tummenupp har lite kompisar från Eslöv som antagligen också ville med på eftermiddagen

Så alla åker först 14 utom Pär som står i Eslöv redan 11 och undrar vart alla tog vägen :D

14:00 går bra då jag just är hemkommen från Stonelakes release party + en heldag i en rallybil

14:00 Statoil Eslöv

Kommer Pär så blir det hans specialrunda, annars får sajklan leda Eslövsrundan om ingen annan har åsikter om det och vill leda :tummenupp :hihi

Ni tycker inte att det är lite varmt att klättra i skinnstället idag? :näsblod

nån malmöit som är sugen på att åka samlat till eslöv :krama

samling nånstans typ 13.30 eller så...

Last edited:
Tack Per för en toppen runda och en toppen dag med goda våfflor och fina töser :tummenupp

Bara hojta till om ni ska eller vill köra mer under d kommande veckorna för nu har jag äntligen semester :banana:banana

Ni tycker inte att det är lite varmt att klättra i skinnstället idag? :näsblod

Du blir fan aldrig nöjd, antingen är det för kallt eller så är det för varmt... när är du egentligen nöjd? :va:va

*/ ?>
Back