söndags ångest

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jag har lov den kommande veckan. varför har jag då ångest för att det är söndag. är detta något som är rotat i människans själ eller vad handlar det om?

Ja det verkar inte friskt.

Det känns ju sjukt skönt på söndagen om man är ledig på måndagen, eller till och med hela veckan efter.

Drick sprit.

-Rosen- skrev:
Jag har lov den kommande veckan. varför har jag då ångest för att det är söndag. är detta något som är rotat i människans själ eller vad handlar det om?

Ångest? fan, det ska bli så skönt å slippa plugget i en vecka nu, har inga planer förutom att ragga :tuttar imorn, sen får man se vad som händer resten av lovet, går det bra med :tuttar kanske det går några dagar på henne, sen får man väl se. :tummenupp

Lycka till.

Gustav1 skrev:
Ja det verkar inte friskt.

Det känns ju sjukt skönt på söndagen om man är ledig på måndagen, eller till och med hela veckan efter.

Drick sprit.
det är lite läskigt, för det känns som att jag slösar tid när jag bara sitter här på dagen, sen när jag är ute på kvällarna så känns det bra igen.

Min söndagsångest försvann nästan helt när jag bytte jobb...är ledig ända fram till torsdag så idag har jag ingen ångest alls, känns gött... :)

floodi skrev:
Du har väll ingen anledning till att ha ångest , du går ju fan i skolan, Vänta tills du börja jobba och inte har några lov då kan du börja gnälla :)
varför säger alla så, jag hade gett väldigt mycket för att vara klar med min utbildning och bara kunna gå till jobbet varje morgon komma hem varje kväll tjäna pengar. nu oroar man sig över läxor. om man har gjort rätt val etc.

-Rosen- skrev:

Va glad för att du går i skolan! Det suger att jobba.. :(
Det ända som är bra är pengarna! Och arbets kamraterna!

-Rosen- skrev:
varför säger alla så, jag hade gett väldigt mycket för att vara klar med min utbildning och bara kunna gå till jobbet varje morgon komma hem varje kväll tjäna pengar. nu oroar man sig över läxor. om man har gjort rätt val etc.

Det är det jag tycker är så himla skönt med att jobba. Komma hem och vara ledig, vilket man inte var när man pluggade.. Sen att man får pengar för det, gör ju inte saken sämre :brynad

floodi skrev:
Du har väll ingen anledning till att ha ångest , du går ju fan i skolan, Vänta tills du börja jobba och inte har några lov då kan du börja gnälla :)

Kan jag få gnälla? Jag har apu på ett lager.. Skit trist.

prulle skrev:
Kan jag få gnälla? Jag har apu på ett lager.. Skit trist.

Nej det får du inte. :pannkyss

Jag brukar också ha söndagsångest fast jag har lov veckan efter. Men imårn så ska jag upp och jobba och det ser jag fram emot. Jag hatar skolan och skulle vilja skippa den och börja jobba.

seyou skrev:
Nej det får du inte. :pannkyss

Jag brukar också ha söndagsångest fast jag har lov veckan efter. Men imårn så ska jag upp och jobba och det ser jag fram emot. Jag hatar skolan och skulle vilja skippa den och börja jobba.
jag känner precis samma

Svep skrev:
Det är det jag tycker är så himla skönt med att jobba. Komma hem och vara ledig, vilket man inte var när man pluggade.. Sen att man får pengar för det, gör ju inte saken sämre :brynad
äntligen en som håller med

Jag brukar sällan ha söndagsångest faktiskt. Numera är man i nåt slags mellanting mellan normal och zombie.
Dagarna liksom flyter ihop, för när man kommer till skolan på måndag morgon så känns det som man aldrig åkte därifrån på fredagen. :död

Inte långt kvar nu iaf. Skönt :banana

Själv längtar jag tills imorgon för då ska min Nikon Coolpix S4 ha anlänt till postkontoret i Tierp. Har den inte det då jefflar! :4skrika

Jonathan skrev:
Jag brukar sällan ha söndagsångest faktiskt. Numera är man i nåt slags mellanting mellan normal och zombie.
Dagarna liksom flyter ihop, för när man kommer till skolan på måndag morgon så känns det som man aldrig åkte därifrån på fredagen. :död

Själv längtar jag tills imorgon för då ska min Nikon Coolpix S4 ha anlänt till postkontoret i Tierp. Har den inte det då jefflar! :4skrika
tierp i skåne? känner igen zoombie grejen :pannkyss

Jonathan skrev:

Men tänk om dom skickar det uppåt ilandet av misstag? Finns ju något liknande högre upp.

prulle skrev:
Men tänk om dom skickar det uppåt ilandet av misstag? Finns ju något liknande högre upp.

Då ska jag ge kassörskan en hård dag imorgon, även fast det inte är hennes/hans fel :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg