Söndag, husaberg, Rollsbo ?

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Vid halvfem sådär, nån härifrån ?

Övade lite wheelies och provade lite med bromsen ?

Jag var inne en sväng på jobbet, det ljusblåa huset rätt nära slutet på rakan mot E6 till, bilen (blå passat) stod utanför och jag tyckte nog att du kollade lite... sitter väl inte nån tjurig typ där å ringer nu väll... :gnissla

Jag har ju precis köpt en husaberg så jag var grymt sugen på att gå ut och säga hej, men jag hade sketbråttom till en bokad gokartåkning så jag tänkte att går jag ut så kommer jag bli väääldigt sen.

Nästa gång, om jag har mer tid, kanske jag gör dig sällskap :tummenupp

Guuud va lång en vecka blir när man väntar leverans... / Anders

AndersD skrev:
Vid halvfem sådär, nån härifrån ?

Övade lite wheelies och provade lite med bromsen ?

Jag var inne en sväng på jobbet, det ljusblåa huset rätt nära slutet på rakan mot E6 till, bilen (blå passat) stod utanför och jag tyckte nog att du kollade lite... sitter väl inte nån tjurig typ där å ringer nu väll... :gnissla

Jag har ju precis köpt en husaberg så jag var grymt sugen på att gå ut och säga hej, men jag hade sketbråttom till en bokad gokartåkning så jag tänkte att går jag ut så kommer jag bli väääldigt sen.

Nästa gång, om jag har mer tid, kanske jag gör dig sällskap :tummenupp

Guuud va lång en vecka blir när man väntar leverans... / Anders

Jepp rätt gissat!! Du hittar dårarna här på sporthoj...
Det var jag som var och tränade lite med Husan.. Hör av dig om du är sugen på lite åka i fortsättningen.... Magnus. Ps Köra på gokartbana var kan man göra det?

magi skrev:
Ps Köra på gokartbana var kan man göra det?

Aha, blev kanske ett missförstånd här, jag skulle alltså iväg för att köra gokart... på gokartbanan. Hojen, dvs den som möjligen kunde platsa på en gokartbana, har jag inte ens fått än, och det är alltså just det som gör att denna veckan känns som den seeeegar sig fram. Min vana trogen skrev jag väl ett enormt rörigt inlägg.

I vilket fall, när jag HAR fått hojen så tackar jag gärna ja till eventuella turer/träningar, jag är en sopa på att köra, som en förvarning bara, men jag kan ju se och lära om inte annat.

Har även hört att Kortedala MK anordnade Motardträningar på gokartbana förra året, vet inte hur det blir i år dock

Ha de gött / Anders

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back