Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jimler skrev:vad kostar en ac?? bara ström som måste kopplas till den??
jimler skrev:vad kostar en ac?? bara ström som måste kopplas till den??
korvgubbe skrev:..hälsokosthandel och kpa en "vetekudde".. en avlång tygkudde fylld med vetekorn...

NoicE skrev:Men inte speciellt häftigt va![]()
korvgubbe skrev:Ett billigare tips istället för en ac som kostar runt 4-6000 är att gå till närmaste hälsokosthandel och kpa en "vetekudde".. en avlång tygkudde fylld med vetekorn. Används i huvudsak genom att den värms och sen läggs mot nacke och så där man är stel eller har värk.
Ett bättre användningsområde nu på sommaren i hettan är att slänga in den i frysen på morgonen och sedan plocka med sig den i bingen på kvällen.
Håller kylan länge och framförallt så ger den en rätt behaglig kyla.. det kan inte jämnföras med att ha en isbit i sängen utan problem läggas en stund direkt mot huden...![]()
[/IMG]
Qwerty skrev:"Hajk Hajk" så här löser du dina värmeproblem i sommarnatten.(med bred värmlänska)

korvgubbe skrev:Ska jag vara helt allvarlig skiter jag i machofaktorn när jag sover...

korvgubbe skrev:...och f.ö. så kan ju inte en riktigt sommardag inledas utan Hajk och...
![]()
"-...soooommar sommar och sol.. havet och vinden och doft av kaprifol..."![]()
Qwerty skrev:Vadå menar du att du har gammla VHS band med Hajk som du slår på varje morgon bara för att hålla tradition.![]()
P.s min adress är Drottningvägen 7. Skicka banden fort.

anja skrev:Tänk på det om ni ska bygga hus!

korvgubbe skrev:....hrm... Här försökte jag hitta tips på sätt att slippa värmen som var billigare än att köpa en AC... ...och så tänkte jag inte ens på att man kunde bygga ett nytt hus!? ..... Jag måste vara väldigt trött idag för självklart är ett nytt hus det bästa sättet att slippa värmen!
![]()

anja skrev:Nu tycker du att jag är sådär korkad igen.![]()
korvgubbe skrev:Igen?... Det skulle ju innebära att jag slutat vara korkad därimellan! Jag är kroniskt korkad!![]()
...Jag är bara en sån där helt vanlig retsticka som man lixom inte blir av med hur mycket man än försöker!
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|