Sömninga händelser!

Tvilling syrran min:P

Har varit med både det ena o det andra med tvilling syrran, när vi va små så va hon expert på att skrämma livet ur morsan med att skrik på nätterna, gå runt i lägenheten...
Flera gånger så har morsan trott att det är en inbrottstjuv, men hon märkte snart att det va syrran som sprang runt...

Själv har jag en gång bara gått i sömnen, syrran hade sett hela..hon sa till mig att hon hade sett mig snackat med någon hela tiden o sen blivit sur på personen o satt mig i hallen o surat..men det fanns ingen i lägenheten mer än syrran o jag..
hehe...vilka fantasi vänner man har då :banana

även om det kanske inte riktigt hör till ämnet så somnade jag på jobbet x antal gånger igår. sov noll timmar söndag till måndag och två timmar måndag till tisdag men på jobbet så lossnade det, vaknade hela tiden av att det sprutade bröd åt alla håll och maskinerna larmade. Kändes dumt efter några timmar.

honkiie skrev:
även om det kanske inte riktigt hör till ämnet så somnade jag på jobbet x antal gånger igår. sov noll timmar söndag till måndag och två timmar måndag till tisdag men på jobbet så lossnade det, vaknade hela tiden av att det sprutade bröd åt alla håll och maskinerna larmade. Kändes dumt efter några timmar.
:7peta jag vet varför!!!SH=beroendeframkallande :fakta

jag har nu försovit mig 4 timmar och 30 minuter också. Kanske dags att börja glida mot jobbet :3freak

MattE. skrev:
Har tydligen duschat en gång mitt i natten.
...borde man inte vakna då?

Jag har så vitt jag vet bara lyckats med två sömngrejer...
En gång var rätt tråkig.. är ute och dragit en roadtrip med en polare och sover i bilen.. av nån anledning drar jag till världens vrål, mitt i natten... det tog ett tag för polaren att somna sen, fick jag höra. :va

Andra gången delade jag rum med en annan kompis... vi var inneboende. Mitt i natten rusar jag upp och ställer mig i sängen och spanar och muttrar över vart den där videokameran tog vägen.. toksur.
Kompisen hade kul åt det ganska länge..

Fan är det bara jag som sover på nätterna? :va

Enligt mitt X så är jag så tyst och ligger så stilla på nätterna att man inte tror att jag lever... Hon väckte mig några gånger där i börja :)

Alltid lika kul att prata med sambo när han sover. Blir ganska komiska samtal.

Själv har man väl lyckats svara i telefonen mitt i sömnen och blivit idiotförklarad av både polare och telefonförsäljare :hihi När man sen vaknar till är man osäker på om det var en dröm eller inte..

läste ett inlägg här på sh om en kille som drömde att det var nåra stal hans hoj, han ringde då polisen i sömnen. det blev pådrag och det hela var rätt jobbigt att förklara sen när han hade vaknat till och fattat att han bara drömt :3freak

Jag vaknade efter en bortamatch och tänker att här kan jag f-n inte vara kvar när det där :tuttar vaknar..

tar på mig kläderna (en mycket stilig cowboy utstyrsel som jag haft på en maskerad) och sätter iväg hemmåt..

När jag kommer ut ur trapphuset undrar jag vart jag är någonstans och finner att jag är i Berga (stadsdel i LKPG) och börjar gå emot city..

15 minuter senare inser jag mitt misstag... JAG ÄR I FEL STAD!!! kom på att jag åkt med nåra polare till växjö och har ingen aning om vart jag är...

Det tog mig 2 timmar av grymt pinsmat forskande i cowboy kläder att hitta till polarn... :fyllisar

ktmjacke skrev:
Jag har inte glömt det än!Fy fan vilken jobbig upplevelse det var. :rofl :rofl

Du.... Jag skrev POJKvän... :7peta ;) Så det var nog inte du ändå. :tungan

Fast det var ju iaf inget spam, att du och jag har haft något i sängen är ju en av dina "sömniga upplevelser". Men denna tråden var ju för roliga saker och inte för några våta drömmar. :rolleyes: :rofl

Ormen i sängen igen,
När jag var liten drömde jag att en orm hög mig i benet, jag tog ett regält tag i ormen för att den skulle släppa men ju mer jag greppade ju hårdare bet ormen, vaknade sen och höll om benet :kocko ...
Sen har man väl sopat både fötter å händer i sängstolpar i nån vild drömfight å fått ont som satan...

Flamma77 skrev:
Du.... Jag skrev POJKvän... :7peta ;) Så det var nog inte du ändå. :tungan

Fast det var ju iaf inget spam, att du och jag har haft något i sängen är ju en av dina "sömniga upplevelser". Men denna tråden var ju för roliga saker och inte för några våta drömmar. :rolleyes: :rofl
ASG!Tack o lov så är drömmarna inte "våta",det skulle ju kunna bli pinigt värre.Men nog har man drömt om att man dissikerar din "groda" och att du flår min "snok" samtidigt :rofl

vakna att jag låg under alla soffans kudar näck med en diskhandduk, å undrat vad f.n gudrun (orkanen) hadde gjort i vårt vardagsrum. då jag fick som svar av min sambo att jag försökt klätra ut genom köksfönstret (näck) :kocko ,som jag trot varit ytter dörren å när hon kom på mig hade jag tatt en diskhanduk och försökt täcka mitt organ.vilken jä..a tur att man inte är vigast i stan å kom ut, vad grannarna hade garvat :lol :rofl

:) När jag hade börjat ettan (7 åring i farten) måste ha vare till jul för jag har för mej att mamma och pappa var i tv-rumet och satte upp julgranspynt å liknande...jag kommer ut från mitt rum och säger stolt att nu kan jag alfabetet .... A som i Karin och går på toan :lol

Gick ofta i sömnen som barn....

en annan liten sak var min bror när han var 3-4 år gammal så komma han utspringandes i köket och öppnade skåpdörren där soppåsen stog...drar ut den kliver in i skåpet stänger dörren och kissar :lol

ktmjacke skrev:
ASG!Tack o lov så är drömmarna inte "våta",det skulle ju kunna bli pinigt värre.Men nog har man drömt om att man dissikerar din "groda" och att du flår min "snok" samtidigt :rofl

:7peta Du är som en groda utan bakben du pöjk :lol

Hopplös ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul