Sökte på Göteborg.

Miss_Orchidee skrev:
ja jag mena det, men jag har hört att du är rätt efftektiv med din... :tungan
Haha, inte för fem öre... jag har min enbart för poserfaktor :rolleyes:

Man lär sig sålänge man lever :) Jag körde 1500 mil denna säsongen iaf :banana

Mookie skrev:
Var nyfiken och gjorde en sökning på vilka som har uppgett Göteborg som hemort här på forumet och fick 663 träffar. Antingen så har "Lögn" blivig ett innefenomen eller så finns det en fruktansvärt massa människor som sitter och läser men inte skriver.

Japp jag!
:)
Men ser fram imot att åka lite med folket i sommar.
Gp som vanligt eller??? :tummenupp

Man kan iof bara säga välkommen till forumvärlden, löstagna siffror nu då, men jag skulle kunna gissa på att på ett forum så är kanske 20-30% aktiva skribenter resten är lurkers, en-fråga-sen-inte-skriva-mer-användare, reggade för att se en bild, eller vilande användare (konton som inte använts på ett tag)

PacMan skrev:
när jag egentligen borde plugga Signaler & System. :3freak
Nån mer som håller på med tentaplugg eller?
signaler och system, låter inte skoj... elektro? ja har en kurs i vhdl som jag försöker glömma bort att jag borde skriva någon gång...

Håller med sharpedge. (Tillhör själv "fluktarna")

Funderar på om inte forum är ett tvärsnitt av samhället med panelhönor, godingar, aktiva, gaphalsar, kloka, mindre kloka och "vanliga" dödliga.
Och hojåkare då.

Fast på detta forum kanske gruppen "hojåkare" är i majoritet... :tummenupp

Det är alltid såhär över alla forum..
En klick som är forumrävarna("eliten") ingen som vågar stå upp mot dom och gör man det så blir det ett djävla liv.
- Sen kommer trollen, användare som skapat sitt alterego, oftast bara för att mucka med andra eller för att skapa debatt i ngt känsligt ämne.
- Sen har vi få-postarna, dom som inte skriver mer än nödvändigt, tex en fråga om ett ämne dom vill ha svar på och dessa skulle inte ens tänka på att spamma.
- Aktiva lurkare, de i bakgrunden som ivrigt letar trådar över ämnen de tycker är intressanta alt. tittar på varje nyskapad tråd och sitter och nickar till inläggen de håller med om eller blir snea på andra inlägg. Kan tänkas skriva ett eller 2 inlägg nånstans...
- Inaktiva lurkare, de som också finns i bakgrunden men som inte likt sina "kusiner" kollar på varenda nyskapad tråd, utan är mer selektiva i sin sökning.

Sen kommer en massa fler anv. som jag inte orkar skriva om nu

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...