Sökte på Göteborg.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Var nyfiken och gjorde en sökning på vilka som har uppgett Göteborg som hemort här på forumet och fick 663 träffar. Antingen så har "Lögn" blivig ett innefenomen eller så finns det en fruktansvärt massa människor som sitter och läser men inte skriver.

Mookie skrev:
Var nyfiken och gjorde en sökning på vilka som har uppgett Göteborg som hemort här på forumet och fick 663 träffar. Antingen så har "Lögn" blivig ett innefenomen eller så finns det en fruktansvärt massa människor som sitter och läser men inte skriver.

Om man kollar vilka som skriver i olika forum så ser man att det oftast är en handfull återkommande namn. Kan ju vara en hel del som är inne typ en gång i halvåret också.

Coola Ola skrev:
Om man kollar vilka som skriver i olika forum så ser man att det oftast är en handfull återkommande namn. Kan ju vara en hel del som är inne typ en gång i halvåret också.

Det är inte helt omöjligt att det finns en hel del som har reggat, kollat en eller två gånger men inte tittar in igen sedan.

Mookie skrev:

Det tog ett tag innan jag ens märkte att det fanns en Göteborgsavdelning... :näsblod

Jag får la erkänna att jag inte är så aktiv i Gbg-delen som jag borde. Har la inte riktigt hittat till detta "nya" Gbg-forum förrän nu. :hej

Sitter här vid datorn med Isle of Man 2004 snurrande i DVD:n i bakgrunden :) , när jag egentligen borde plugga Signaler & System. :3freak
Nån mer som håller på med tentaplugg eller?

Jag tror inte det är så lätt för en "ny" person att komma in och tjöta med "er" gammelrävar som funnits här ett tag och som har börjat lära känna varann, både här och IRL.

Andra kanske inte känner behövet att skriva ngt såtillvida dom inte behöver hjälp med ngt heller... vad vet jag? :confused:

Men alla ska veta att vi Göteborgare är ett härligt gäng goa gubbar (och en del fruntimmer också dårå :tungan )

sharpedge skrev:
Ja, vi låser in dig också.... Får du plats i min städskrubb? :)

nej jag är visst ganska tjock så jag vet inte, om du har en stor skrubb kanske :rolleyes:

Annars kan ja erbjuda mig att sova i garaget?? mot att jag får ha min hoj där ;)

Miss_Orchidee skrev:
nej jag är visst ganska tjock så jag vet inte, om du har en stor skrubb kanske :rolleyes:

Annars kan ja erbjuda mig att sova i garaget?? mot att jag får ha min hoj där ;)
Klart du får sova i mitt garage .... men varför där när jag har en skön och varm säng :rolleyes:

Miss_Orchidee skrev:
Nej nej, 1000 cc är för mycket, visst att storleken har betydelse men... vi ska inte överdriva... :rolleyes:
Nje, det är ju oftast så att ju större dom har desto mindre kan dom använda den :rolleyes: eller hur var det nu igen?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman