Sökfunktionen funkar inte för mig.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Som sagt. Sökfunktionen fungerar, men jag kan inte välja "Överflödiga Diskussioner" i den där rutan.. ja ni vet den till höger där man väljer vilken tråd man söker i..

Är det så för er andra också eller är det min dator som är så?

Kan det helt enkelt vara så att jag har missat nån viktig info om att man inta ska kunna söka där av någon anledning??!! :confused:

juha01 skrev:
Som sagt. Sökfunktionen fungerar, men jag kan inte välja "Överflödiga Diskussioner" i den där rutan.. ja ni vet den till höger där man väljer vilken tråd man söker i..

Är det så för er andra också eller är det min dator som är så?

Kan det helt enkelt vara så att jag har missat nån viktig info om att man inta ska kunna söka där av någon anledning??!! :confused:

OT-forumet indexeras inte längre i söken efter att swedie gjorde om forumet för ett tag sen.

Coola Ola skrev:
OT-forumet indexeras inte längre i söken efter att swedie gjorde om forumet för ett tag sen.

Ursäkta om jag är korkad.. men VARFÖR!!!
Likaså blocket annonserna... Varför?? Finns väl saker som är mer OT än dom?
Kan ju vara med "annonsförbudet" att göra iofs. Kan ingen ge ett vettigt svar?

juha01 skrev:
Finns väl saker som är mer OT än dom?
Graden av OT spelar väl ingen roll? OT är ju OT lixom... Men en miljard humorlösa blockettrådar där det hackas på små stavfel gör ingen människa glad. Ibland undrar jag om det inte var trådskaparna själva som stavade fel med flit och sen lade upp en tråd om det för att skapa uppmärksamhet åt annonsen.

Vore dock bra att kunna söka i OT-delen. Det kanske inte skulle göras automatisk men valmöjligheten kunde behövas.

Problem är att om jag listar OT i sökindexeringen så får de som söker på t.ex "packning" upp allt från kondomer och grisöron till det som de faktiskt söker efter. OT har för mycket skitsnack som jag inte vill ha listade i sökresultatet.

Önskar det fanns en funktion att helt enkelt bara exkludera OT forumet vid en sökning och att om man vill söka OT forumet så ska det gå. Men denna funktionen finns ej just nu!

Swedie skrev:
Önskar det fanns en funktion att helt enkelt bara exkludera OT forumet vid en sökning och att om man vill söka OT forumet så ska det gå. Men denna funktionen finns ej just nu!

Det är synd som få, ibland letar man ju efter en speciell grej :)
Allt OT är ju inte ovettigt, det handlar bara inte om motorcyklar jue :gnissla

Skicka önskning till v-bulletin :banana

(det är viktigt med smileys :jäs)

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...