Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Innan jag köpte min i fjol så fanns det en hel del zx-10 -06/07 till bra pengar - gissar att du kan få en lågmilad för ca 75000:-. Intresset verkar ganska svalt på dem men det är ju bara en fördel för dig som vill köpa![]()
Säljer du din?![]()
Bara av nyfikenhet! Varför en -06:A eller -07:A var inte de t.o.m tamare än 04-05:an och blev inte riktigt bra förän -09:An??
Bara av nyfikenhet! Varför en -06:A eller -07:A var inte de t.o.m tamare än 04-05:an och blev inte riktigt bra förän -09:An??
Då är jag med! Trode de flesta som köpte en zx10r köpte den för att den är så brutal att köra!! Har ju haft min i 1 år nu och är helnöjd!!
Den är stabilare, men det lär ju bara vara e fördel om man kör landsväg. Annars kan man ju alltid shimsa upp den bak
MVH
/J
Överlag så tror jag inte det finns lika många 06-07r som det finns 04-05 eller 08
r och nyare. Man ser dom sällan på gatan eller på blocket.
Vet att många tycker den är ful men jag gillar den.
Jag har kört snart 3000 mil med min 06:a och den har gått felfritt hittills.
zx-10 -04/-05 verkar inte heller finnas o köpa verkar det som..
Det där är lurigt.
Jag har Papunens gamla -07a och trodde självklart att den var höjd bak och sänkt fram. När vi skulle justera in chassit på min frus likadana hoj (öhlinsprylar, så justering blir enkel) så visar det sig att geometrin är sänkt bak jämfört med original, men samtidigt inte sänkt fram. Detta för att få en hoj som är så snabbstyrt som möjligt.
Skumt men sant.
/ Jens
Om den inte tvunget måste vara svart är ju denna trevlig http://www.blocket.se/vastmanland/Kawasaki_ZX10R_24593855.htm?ca=6&w=3
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife