Nu kan du ta bort ändelsen ko i ditt användarnamnkungko skrev:2662468du har PM tuppen....![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu kan du ta bort ändelsen ko i ditt användarnamnkungko skrev:2662468du har PM tuppen....![]()
mr_rockster skrev:2665648Bra att ni hittade någon! Hoppas annonsen i IB hjälpte lite på traven iaf.
MVH
Johan
Blir det så får du börja agera lite mera representativt, tex börja med att ta bort din otrevliga avatarkungko skrev:2665830nejnej kära baran lugna ner er, pappa säger till....
Stoffy skrev:2666302Blir det så får du börja agera lite mera representativt, tex börja med att ta bort din otrevliga avatar![]()
Du verkar ju vara en bra kille inte behöver du hålla på med en sån där atityd![]()
Finns alltid lite allvar i varje skämt.![]()
kungko skrev:2666361haha ja lovar att OM ja får uppdraget så ska ja byta den...å att ja är en bra kille kan ja skriva under på....
men ok ja har pratat med sara (wheligirl) ikväll å "anmält" mitt intresse, men det är inte ja som beslutar hur det går. men ja har sagt att styra å ställa med träningar klarar ja, men tävlingar ligger över min förmåga...får väl se hur det går...
ja vet nåt som inte ni vet....![]()
återkommer...
Ser helt klart bra ut för oss Supermotoförare.
Se nu bara till att vi får både träna och framförallt tävla där ordentligt mycket, blir alltid roliga race på Sviestad.![]()
Det är väl just det som är problemet. Vad jag vet så har väl träningarna inte varit när överfulla. Varför ska vi då få träningstillfällen? (inte för att jag varit på en RR träning, men visst är där en hel del folk då, som jämnförelse)
Så är det ju lite överallt i supermoto sverige tyvärr. Men jag tror det är ett problem som löser själv OM/NÄR vi blir fler.
Men det känns ju lite som det är där vi står och stampar. Alla säger "hade det bara funnits en bana så hade jag kört/köpt hoj/skaffat hjul/what ever. Men utan utövare så kommer det inte byggas banor.
En intressant fråga är då: Hur många fler i Örebro har börjat köra sen banan byggdes?
Du har så rätt... Vi får inte fler träningstillfällen i år eftersom det var dålig uppslutning förra året....
Jag håller på att överväga att ta ansvaret ett år till, under förutsättning att det finns folk som hjälper till. Ska disskutera detta med inblandade personer.
/Sara
Gör du det kommer jag avguda dig!!!!!!!
![]()
Jag håller på att överväga att ta ansvaret ett år till
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |