Sökes-Supermotoansvarig LMS!

Hoppas innerligt att nån(kungko?) orkar ta tag i det, längtar efter att få sträcka ut på rakan, det var fruktansvärt roligt att köra där förra året!

All credit till Sara/HW o de andra som sydde ihop allt mästerligt (o gav mig årets bästa racedag)!:Bugar

Bra att ni hittade någon! Hoppas annonsen i IB hjälpte lite på traven iaf.

MVH

Johan

kungko skrev:
2665830 nejnej kära baran lugna ner er, pappa säger till....
Blir det så får du börja agera lite mera representativt, tex börja med att ta bort din otrevliga avatar :D

Du verkar ju vara en bra kille inte behöver du hålla på med en sån där atityd :va

Finns alltid lite allvar i varje skämt.:hej

Stoffy skrev:
2666302 Blir det så får du börja agera lite mera representativt, tex börja med att ta bort din otrevliga avatar :D

Du verkar ju vara en bra kille inte behöver du hålla på med en sån där atityd :va

Finns alltid lite allvar i varje skämt.:hej

haha ja lovar att OM ja får uppdraget så ska ja byta den...å att ja är en bra kille kan ja skriva under på....

men ok ja har pratat med sara (wheligirl) ikväll å "anmält" mitt intresse, men det är inte ja som beslutar hur det går. men ja har sagt att styra å ställa med träningar klarar ja, men tävlingar ligger över min förmåga...får väl se hur det går...

kungko skrev:
2666361 haha ja lovar att OM ja får uppdraget så ska ja byta den...å att ja är en bra kille kan ja skriva under på....

men ok ja har pratat med sara (wheligirl) ikväll å "anmält" mitt intresse, men det är inte ja som beslutar hur det går. men ja har sagt att styra å ställa med träningar klarar ja, men tävlingar ligger över min förmåga...får väl se hur det går...

Hoppas hoppas hoppas! :Rockbanan

Underbart!!! Med tanke på hur banan byggs om nu så måste vi få köra en tävling där :hoppa Det kommer bli en spännande kombination som lockar till omkörningar hej tvärs :)

Läser man i RR-forumet så låter det mer som att vi ska vara glada om vi får några få träningstillfällen. :(

Ser helt klart bra ut för oss Supermotoförare. :tummenupp
Se nu bara till att vi får både träna och framförallt tävla där ordentligt mycket, blir alltid roliga race på Sviestad. :)

Ser helt klart bra ut för oss Supermotoförare. :tummenupp
Se nu bara till att vi får både träna och framförallt tävla där ordentligt mycket, blir alltid roliga race på Sviestad. :)

Det är väl just det som är problemet. Vad jag vet så har väl träningarna inte varit när överfulla. Varför ska vi då få träningstillfällen? (inte för att jag varit på en RR träning, men visst är där en hel del folk då, som jämnförelse)
Så är det ju lite överallt i supermoto sverige tyvärr. Men jag tror det är ett problem som löser själv OM/NÄR vi blir fler.
Men det känns ju lite som det är där vi står och stampar. Alla säger "hade det bara funnits en bana så hade jag kört/köpt hoj/skaffat hjul/what ever. Men utan utövare så kommer det inte byggas banor.
En intressant fråga är då: Hur många fler i Örebro har börjat köra sen banan byggdes?

Nä det är sant, dålig närvaro på träningarna(även om just jag "alltid" varit där) men desto bättre på tävlingarna så lika bra att satsa på dem istället. :)

Att ingen i Linköping börjar är väl kanske för att ingen köper en hoj för att få träna 3 ggr om året. Sen kanske regelbunden körning på gokartbanan skulle locka mer nytt folk.

Har inga siffror på hur många vi är här men jag tror inte vi har blivit så väldigt många fler, innan vi byggde banan fanns ju en gokartbana att köra på, men vi är iaf fler som är med och kör tävlingar. Däremot är det många fler som åker långt för att få träna.

Last edited:
Det är väl just det som är problemet. Vad jag vet så har väl träningarna inte varit när överfulla. Varför ska vi då få träningstillfällen? (inte för att jag varit på en RR träning, men visst är där en hel del folk då, som jämnförelse)
Så är det ju lite överallt i supermoto sverige tyvärr. Men jag tror det är ett problem som löser själv OM/NÄR vi blir fler.
Men det känns ju lite som det är där vi står och stampar. Alla säger "hade det bara funnits en bana så hade jag kört/köpt hoj/skaffat hjul/what ever. Men utan utövare så kommer det inte byggas banor.
En intressant fråga är då: Hur många fler i Örebro har börjat köra sen banan byggdes?

Du har så rätt... Vi får inte fler träningstillfällen i år eftersom det var dålig uppslutning förra året....
Jag håller på att överväga att ta ansvaret ett år till, under förutsättning att det finns folk som hjälper till. Ska disskutera detta med inblandade personer.

/Sara

Last edited:
:bow Gör du det kommer jag avguda dig!!!!!!!:bow

Du har så rätt... Vi får inte fler träningstillfällen i år eftersom det var dålig uppslutning förra året....
Jag håller på att överväga att ta ansvaret ett år till, under förutsättning att det finns folk som hjälper till. Ska disskutera detta med inblandade personer.

/Sara

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...