Sökes-Supermotoansvarig LMS!

RaceMe skrev:
2602604 Och jag känner en som prenumererar på den tidningen. Som oxå fick vara med på bild. Himla trevlig kille. Alla borde göra det. Prenumerera alltså, det kostar ett femtedels bakdäck per år att prenumerera. Så varför gör inte fler det? :va Ge dom tidningar som nu skriver om oss en möjlighet att få resurser och medel till att skriva om oss. Genom prenumeration tex. Företag kan köpa annonsplats.

Mange gör nog mest medialt av alla media för våran sport just nu. IB som man får för att man betalar licencen, det står inte ett skit i den tidningen som är värt att läsa. Rally och gocart tar nästan all plats, men mina licenspengar är med och betalar den skit-tidningen. Inte ett ord denna säsong i IB om att det fins en klass under 450 och Open. Att det finns förare som kämpar i det tysta med att fylla på sporten underifrån. Jag hatar IB. :mad: Vill inte ha den, men får den ändå. Kastar den direkt. Undrar vad min licens hade kostat om jag sluppit finansiera IB? Det borde SVEMO ha koll på hur mycket det är. Kanske Peter vet. Hade SVEMO något papper eller vad det nu var att ge till mig, hörde talas om det att mitt namn nämdes nere i Knutstorp, och att jag skulle få ett diplom eller vad det nu var???? :va

För att som sig bör hålla sig till ämnet i tråden, Jag tycker det är synd att Sara inte orkar engagera sig mera, det är förståeligt men tråkigt. Det är likadant på flera håll i klubbarna runt om i Sverige, många gör ett stort jobb i det tysta. Ibland är jag själv sugen på att gå med i en annan klubb, slippa allt slit ute på banan, få tillbaka min andel i banan, köpa årskort. Och bara köra. Men det vore ju slutet för Örebrobanan om folk börjar göra så.

Så vi borde ta oss själva i kragen, sätta oss ner gemensamt och försöka att enas och jobba ihop lite mera. Stötta varandra bättre, ge dom som jobbar i det tysta lite mera uppskattning.

Sara, du får inte sluta nu. Jag och övriga behöver dig mer än du vet om själv. Vi förare har bara varit dåliga på att låta dig få veta det.

jag vet inte hur många ggr i sommar jag varit träningledare, tappade räkningen vid 10 tror jag, men det va betydligt fler, sen alla tävlingar som man ställt upp på, när sm gick i örebro va jag ute på banan 6 dagar i rad och slet och tog ledigt från skola mm, sen när jag på en tävling ville ha kaffe fick jag betala för det och då kännde jag att nää det få nog vara. Man har aldrig fått en klapp på axeln för att man har slitit, så länge man inte får något tillbaka så kommer man inte jobba, jag har aldrig begärt något iofs men att känna att ingen jävel uppskattar det man gör är inte speciellt uppmuntrande.
Nästa år blir det bara ett årskort och publikplats på tävlingarna och kaffe i termos

Last edited:
Det kommer att komma en annons i IB om detta....

Vet inte vad mer jag kan göra för att få tag i någon som vill hålla i Supermoton i Linköping.
Synd om det inte ska bli nåt mer...:(

Wheeliegirl skrev:
2609809 Det kommer att komma en annons i IB om detta....

Vet inte vad mer jag kan göra för att få tag i någon som vill hålla i Supermoton i Linköping.
Synd om det inte ska bli nåt mer...:(

hoppas någon nappar

Wheeliegirl skrev:
2609827 Som HW sa förut, andra klubbar kan garanterat hyra in sig på vår bana....
Vore synd om den inte blev använd...

Det vore även mycket synd om en bra arrangör ska försvinna pga att ingen vill ta ansvaret. Att tävlignarna är bra i Linköping beror både på bra bana (även om den är mer rr än supermoto) och bra arrangör.

TERMINATOR skrev:
2609789 jag vet inte hur många ggr i sommar jag varit träningledare, tappade räkningen vid 10 tror jag, men det va betydligt fler, sen alla tävlingar som man ställt upp på, när sm gick i örebro va jag ute på banan 6 dagar i rad och slet och tog ledigt från skola mm, sen när jag på en tävling ville ha kaffe fick jag betala för det och då kännde jag att nää det få nog vara. Man har aldrig fått en klapp på axeln för att man har slitit, så länge man inte får något tillbaka så kommer man inte jobba, jag har aldrig begärt något iofs men att känna att ingen jävel uppskattar det man gör är inte speciellt uppmuntrande.
Nästa år blir det bara ett årskort och publikplats på tävlingarna och kaffe i termos
det ligger något i det.

Hur går det? Finns det ingen som är intresserad? Längtar ju till att få åka i Linköping ju :(

Wheeliegirl skrev:
2609827 Som HW sa förut, andra klubbar kan garanterat hyra in sig på vår bana....
Vore synd om den inte blev använd...

men va nu då? är du helt nerbombad av PM eller? går ju inte skicka till dig....:va

tänkte försöka ta över ...ring mig 0735-684831 Nicklas

kungko skrev:
2662013 men va nu då? är du helt nerbombad av PM eller? går ju inte skicka till dig....:va

Jävlar så bra! :yoparty :kiss

Då har jag en önskelista till dig:
1. Se till att det blir en ny utgåva att Highland-cupen.
2. Arrangera ett sjätte SM-race.
3. Fler träningar.

;)

Last edited:
kungko skrev:
2662013 men va nu då? är du helt nerbombad av PM eller? går ju inte skicka till dig....:va

:yoparty :yoparty :pannkyss :yoparty :yoparty
:tummenupp :D :tummenupp *Studsar runt i glädjefnatt*

ojoj saken är den att....

1. det här är tänkt att ja å vargen ska försöka axla ansvaret så gott vi kan. (om vi nu får förtroendet)

2. varken ja eller vargen har fixat något sånt här innan, men efter att varit i denna tråd en hel del å sett intresse för träning i LKPG så känns det som att vi har ett ansvar att få det att funka även i år.

3. ja har inte fått tag på sara än men räknar att prata med henne under morgondagen (lördag) å se om det finns någon möjlighet att ro IAF TRÄNING i första hand. det med highland klarar vi inte av själva i nuläget....

men vi hoppas få detta å funka. kommer info så fort vi vet något...

kungko skrev:
2662106 ojoj saken är den att....

1. det här är tänkt att ja å vargen ska försöka axla ansvaret så gott vi kan. (om vi nu får förtroendet)

2. varken ja eller vargen har fixat något sånt här innan, men efter att varit i denna tråd en hel del å sett intresse för träning i LKPG så känns det som att vi har ett ansvar att få det att funka även i år.

3. ja har inte fått tag på sara än men räknar att prata med henne under morgondagen (lördag) å se om det finns någon möjlighet att ro IAF TRÄNING i första hand. det med highland klarar vi inte av själva i nuläget....

men vi hoppas få detta å funka. kommer info så fort vi vet något...
:tummenupp :) :banana :rock :bow :öl :klappar :hoppskrat :nicka :Rockbanan :tomten

SHIT grabbar tagga ner, sluta rodnar ju här, inget klart på långa vägar men förhoppningarna finns....kul å se intresse (två iaf) :tummenupp

kungko skrev:
2662187 SHIT grabbar tagga ner, sluta rodnar ju här, inget klart på långa vägar men förhoppningarna finns....kul å se intresse (två iaf) :tummenupp

Du ska bara veta det finns MÅNGA i bakgrunden som står och hoppar av glädje även om inte alla skriver här...
Vi bara längtar till att få varva ur bikarna på Linköping igen...

Jag ska se till att hon ringer... eller så pm:ar du mig istället. Det blir i alla fall läst på samma dator...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul