sökes: sporthoj som blir jagad av mcpolis o bil på motorväg

koppla av till underbar arrogans och äkta polisförnedring – dessutom till skarmigt halvfånig popprockmusik.

:tummenupp :yoparty :gnissla :tummenupp :yoparty

Underhållande körning är i så fall denna filmen från tråden:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=174959

Jag gillar dock inte buset inne i stan/byn... Håller med Avarage o Niklasinorr i värdet av att, trotts vårt intresse i fart, inte glömma att vi är de oskyddade. Samt, att vi som lite mer erfarna i trafiken, tar just det ansvaret för de yngre som ser upp till oss och lätt faller för pressen att "haka på".
Smäller det är det vi som blir en blöt fläck.... Men någonstans vet vi ju om detta.

sånt beteende borde fördömas av oss. Ni som inte gillar bensinsmittningar, skenförsäkring, skattefusk hur kan ni säga att det här var bra?

Ta en prozac, för fan. Han hade lite kul en sommardag. Genialt att jämföra det med bensinsmitningar som drabbar enskilda personer.:huvet

Filmen är underbar, kanske för att man slipper dessa löjliga macho-element och körskicklighetsaspekter. Man kan istället koppla av till underbar arrogans och äkta polisförnedring – dessutom till skarmigt halvfånig popprockmusik.

Att visa en macho RR-förare som är så stolt för sin körförmåga att det rinner över – har man ju liksom sett tidigare.

Polisförnedring? haha det var det löjligaste jag hört. I det här läget skrattar man åt idioten om han nu tycker att det är så häftigt att dra polisen rakt fram. Man ger honom inte ens nöjet att försöka köra ifatt.

Jag höll på att köra ihjäl en snubbe i Luleå för ett par år sedan på precis det här sättet.

Var det samma snubbe på den svarta Zx7an med röda dekaler?
Hörde att han åkte dit rejält förra året, hade inget körkort, krockade med nån moppe på cykelväg om jag minns rätt! Lule-style :)

Polisförnedring? haha det var det löjligaste jag hört. I det här läget skrattar man åt idioten om han nu tycker att det är så häftigt att dra polisen rakt fram. Man ger honom inte ens nöjet att försöka köra ifatt.

Jo, förvisso – men man kan ju inte heller begära "allt" från en regissör. Som vanligt i filmskapandet, så har man en budget att hålla sig till. Man kan bara hoppas att utvecklingen leder till mer spektakulära filmer och som även innehåller exempelvis det element du nämner.

Jo, förvisso – men man kan ju inte heller begära "allt" från en regissör. Som vanligt i filmskapandet, så har man en budget att hålla sig till. Man kan bara hoppas att utvecklingen leder till mer spektakulära filmer och som även innehåller exempelvis det element du nämner.

Tror inte du uppfattade det jag skrev på ett korrekt sätt :rolleyes:

Menade från polisens sida att man inte ger killen nöjet att försöka köra ifatt...

djäkligt skön rulle..

Påminner mig om många stunder på e18 med pappa blå som eskort..:D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti