Sökes: Självmordsbenägen inlinesåkare!

Ni verkar ju vara många som vill åka, så jag kan ställa upp med häst nr 2.... :D

om de e ja som e åkaren vilket ja kan ställa upp o va så har ja 45

ALLT ska filmas, även de mindre lyckade turerna!:D

GRYMT!! Man får nog ordna offroad inlines, sådana här tänkte jag önska mig i födelsedagspresent:D http://www.skistart.com/product/619/Powerslide+Rullskidor-inlines/Powerslide+Nordic+Trainer+-09.html

Har hittat billigare varianter på ebay men de såg ut att vara utan broms vilket kanske känns lite farligt, men vad vet jag, man kan säkert pröva åka på vanliga först...

Vi får styra upp en prova på dag helt enkelt! :banana

Om du ska önska dig inlines i present så förstår du väl att det blir du som får stå på inlinesen, och nån annan som rider? För ingen av de gossarna som har anmält sig som åkare tror jag får plats i ett par 39or!

By the way!

Jag har idag införskaffat en tolksele, så e det någon som vill prova åka finns möjligheterna nu. Jag tror man kan prova med vanliga inlines lite lugnt på asfalten hemma först innan man ger sig ut i hagen å hoppar hinder, så någon som har egna inlines, kom ut å testa så kan vi ju se vad hästarna säger om det hela!:D

Om du ska önska dig inlines i present så förstår du väl att det blir du som får stå på inlinesen, och nån annan som rider? För ingen av de gossarna som har anmält sig som åkare tror jag får plats i ett par 39or!

Jag kommer i dem :D Fast jag är ju ingen gosse...

Kör grupp köp jag är gärna med och sponsrar den som åker:D:D

ska du inte åka själv??

De jag länkade till kan man köpa utan skor, å ställa om storleken så de passar lite olika storlekar, skitbra om ni vill va några stycken som delar på ett par!

Jag kommer i dem :D Fast jag är ju ingen gosse...

kan du åka så e d väl skitsamma om du e kille eller ej? inga jävla könsdiskriminerande pink lady-fasconer här inte=P De johan hittade på ebay va strlk 38, de kanske passar? hade varit asball om du vill åka bakom ju, actionmöghacka!!:yoparty

säg ti när du har tid så kan ja komma ut :D

jag kan när som, e ju sjukskriven!!:tuttar

Last edited:
kan du åka så e d väl skitsamma om du e kille eller ej? inga jävla könsdiskriminerande pink lady-fasconer här inte=P De johan hittade på ebay va strlk 38, de kanske passar? hade varit asball om du vill åka bakom ju, actionmöghacka!!:yoparty

Jag testar gärna. Åkte en del i ramp för några år sen. Inte lika duktig längre men jag kan hålla mig uppe i alla fall :)

Är vi två lag kan man ju ha uppvisningstävling mot varandra, på låt säga flyingedagarna? Vad sägs om det killar? Imponera på hela hästeliten (ink alla snygga hästtjejer) med en helt ny sport?:tummenupp

Här måste jag ju säga att DE FLESTA hästtjejer är tjocka. Enligt vad jag har dokumenterat på olika hästtävlingar. Finns bild och videobevis.

Nja, det är nog bara så att du lägger märke till de tjocka eftersom du tänder på sånt:D

Det är faktiskt av snällhet som jag väljer att bara sätta på tjocka brudar. Dom ska ha kärlek dom med. Men du behöver ju inte skrika ut det över hela världen..:huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT