Sökes: Servicemanual till Gixxer1000 -03

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Är det någon som har servicemanualen till en gixxer1000 -03? Alltid bra att ha en sådan för egna jobb, och inte fan hittar jag den någonstans.

Tips? Idéer?

/Freppa

Var inte det uppe till diskussion för några månader sen? Och det dök upp en länk. Som jag laddade ner. Det kanske inte var till en -03? (skiljer det så mycket?)
Jaja, hör av dig om du inte får fatt på´n så ska jag kolla där hemma.

Jag har till -01 och -02, men -03:an har ganska stora förändringar och det är den jag vill ha. Länken för några månader sedan gällde -01:an.

KGKSuzuki eller nån handlare borde kunna fixa en orginal manual, dyrt! Eller skicka efter från www.ronayers.com. De har i alla fall delar och fiche till en J-a massa hojar.

Anders: Jodå, den finns att köpa på nätet för cirka 600 spänn, eller direkt från KGK - kostnad okänd, men troligen mer. Jag är alltså ute efter en som är "lite billigare" så att säga....

Freppa skrev:
Anders: Jodå, den finns att köpa på nätet för cirka 600 spänn, eller direkt från KGK - kostnad okänd, men troligen mer. Jag är alltså ute efter en som är "lite billigare" så att säga....

Har en till 03 :)
Men jag har ingen till min 01 :(
Ska vi byta?

Last edited:
app app app inte fulmeka nya hojen.....! Vad säger farbror Knutsson om du har fulat runt, garantin ryker all världens väg.............

Tänkte bara säga att jag hittade en "basic" till min hoj på ducati.com , men jag antar att du vill ha en mer avancerad verkstads-manual.
Annars kan du ju kolla ditt märkes hemsida.

det gör ju inget om ni sprider såna där lite, ofta förbjudet såklart men det behöver ju inte ske på SH.
Alltid kul med servicemanualer, även på hojar man inet äger själv.

Kolla på DinMC i Rotebro, dom säljer till alla Suzuki.
Till min DL1000 kostar den ca 300:-

Freppa skrev:
Är det någon som har servicemanualen till en gixxer1000 -03? Alltid bra att ha en sådan för egna jobb, och inte fan hittar jag den någonstans.

Tips? Idéer?

/Freppa

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026