Sökes: Motard filmer!!!

Du måste se dumheter på motard. Vet inte vars den finns å hitta men den är bra och nån här borde ha den.

Dainese skrev:
Tackar!! har inte hunnit prova länken...sitter vid en dator utan bredband och har inte lust att sitta här hela natten :D Men den funkar nog....Så...hur går det med försäljningen Honung??

Nja det går trögt,har sänkt priset till 58' men då utan endurohjulen och lägre går jag inte då mitt behov av pengar inte är det som i första hand styr utan har då kvar den eller använder den som inbyte mot något annat kul.

//Magnus

Honung skrev:
Nja det går trögt,har sänkt priset till 58' men då utan endurohjulen och lägre går jag inte då mitt behov av pengar inte är det som i första hand styr utan har då kvar den eller använder den som inbyte mot något annat kul.

//Magnus

Tycker du ska ha kvar den...då kan vi ut och dänga gatorna i sommar med våra feta KTM:s :D Är ju inte så många här i stan som åker motard...d är ju mest bara R hojjar ocg glidare...har åkt sport hoj själv men vill prova på motard nu...så behål den så åker vi lite i sommar :yoparty

dumheter på motard o skön supermotard film kan du söka på dc++

finns de inte nåt som heter söndagsmotard oså? :va
funkar inte? ta bort sätt dit nytt :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back