Sökes: mek-/lekplats i LKPG

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
*såld*
Hej,
söker med ljus & lykta efter en mek-/lekplats till min hoj under vintern.
Behöver inget större utrymme, en plats på 2x2 meter räcker för min del om det är någon som har detta över i ett garage i närheten av brandstationen/Gamla Tanneforsvägen i Linköping.

PM:a ditt erbjudande till mig med uppgifter om plats & pris.

/Stefan

Kul!
Då är vi minst 4 som söker efter i princip samma sak. Jag saknar själv eget "pojkrum" i stan och jag vet om ett antal till som söker bra mc förvaring i linköping. Gärna då med mek och skruv-möjligeter.

Ska vi gå ihop och hyra något rejälare?

Hejs!

Har dessvärre inget att erbjuda men vill bara lite nöjd visa fördelarna med att flytta ut på landet såsom jag äntligen har gjort.

1.5 mil utanför stan har jag hittat mitt utrymme att bo och meka i under vintern. Ska bara bygga en arbetsbänk till hörnet och se till att få tag i en elfläkt som kan hålla mig lite varm när jag är igång samt lite bättre ljus

040815_05.sized.jpg

Tyvärr kan jag inte låte flera hålla till där för jag hyr bara mitt boningshus på en gård och detta fick jag på köpet men kolla lite med bönder runt om i trakten annars om de har lite plats över för det finns gott om utehus som detta skulle jag tippa på och bönder är inte alltid så snåla som folk tror ;)

Lycka till

/oXydex

raceman_peps skrev:
Kul!
Då är vi minst 4 som söker efter i princip samma sak. Jag saknar själv eget "pojkrum" i stan och jag vet om ett antal till som söker bra mc förvaring i linköping. Gärna då med mek och skruv-möjligeter.

Ska vi gå ihop och hyra något rejälare?

Hejs!
Visst, jag kan mycket väl gå ihop med några och hyra något större om det finns att få tag på. Alltid kul att ha någon att snacka lite skit med under tiden som man mekar.
/Stefan

Jag kan inte annat än att hålla med oXydex. Man borde bo på landet.

Och det gör jag ju nästan... eller i alla fall släkten. Så jag har nästan en hel ladugård att ställa hojen i typ nu och sen i vinter.

Men eftersom jag inte vill åka 6 mil för att hämta hojen först när jag blir åksugen så är det här klart intressant.

Vad anser ni att det får kosta per månad? Och hur centralt, ocentralt ska det va?

Hepp! / PJ

Fick nys om ett ställe för MC förvaring/garage på Gamla Tanneforsvägen igår.
Ligger vid Ronnys Cykel & Motor, vänster sida av vägen om du kommer från Brandstationen.
Platsen är cirka 4 m bred och 20 m lång, skulle ordnas dit ett bord + stolar så man kan sitta och snacka lite skit mellan mekningarna.
Killen poängterade dock att det inte ska vara någon stor verkstad utan mer för lite småfix (byta olja, putsa, tvätta).

Priset kommer ligga runt 2000:- för hela lokalen per månad om man är flera som går ihop, annars hade han satt 230:- per hoj/månad.
Gick givetvis bra att hyra under sommaren oxå för att ställa in hojen när man inte använder den.

Är det någon som är intresserad??

rust29 skrev:
Fick nys om ett ställe för MC förvaring/garage på Gamla Tanneforsvägen igår.
Ligger vid Ronnys Cykel & Motor, vänster sida av vägen om du kommer från Brandstationen.
Platsen är cirka 4 m bred och 20 m lång, skulle ordnas dit ett bord + stolar så man kan sitta och snacka lite skit mellan mekningarna.
Killen poängterade dock att det inte ska vara någon stor verkstad utan mer för lite småfix (byta olja, putsa, tvätta).

Priset kommer ligga runt 2000:- för hela lokalen per månad om man är flera som går ihop, annars hade han satt 230:- per hoj/månad.
Gick givetvis bra att hyra under sommaren oxå för att ställa in hojen när man inte använder den.

Är det någon som är intresserad??
Lite intresserad är jag, men jag skulle vilja ha något närmare där jag bor. (Studentträsket).

Behöver småmeka lite under vintern, byta bromsskivor och plocka ner gasare och så..

Också småsugen... har MC-plats under huset iofs... men det är jäää-ligt irriterande att inte kunna lämna verktyg m m och ta en fika. Jag och en granne tittar lite på att hyra en garagebur att dela på istället...

Skulle också vara sugen om någon hade något i närheten av stationen. Eller mellan stationen och Ågatan.

Kontaktinfo

De som är intresserade av platsen på Gamla Tanneforsvägen kontaktar
Torbjörn Söderteg på tel: 0708-95 21 03

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...