Sökes: Lägenhet i Södertälje

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En kompis till mig jobbar på Aztra och söker en lägenhet som han ska dela med två andra jobbarkompisar.
En större 1:a eller 2:a är det som efterfrågas.
Hyffsat centralt läge
Inte i Getton som Ronna eller dylikt.
Maxhyra ca 4000:-/månad.
Andrahandskontrakt är väl det enda som finns antar jag, men det kvittar nog tippar jag på.

Om ni känner till något skriv här i tråden eller pm'a mig direkt.

Cervantes skrev:
2389104 3 pers i en etta? :skrämd

Det är ju bara en övernattningslägenhet och då kvittar det om man är 1 eller 5 i den. Vi bodde 6 pers i en tvåa i oslo, det funkade bra. Inte mycket till privatliv men det får man ta på helgerna...

Heli, tack för tipset men de är redan inskrivna på diverse bostadssidor och det fungerar tydligen inget vidare hittills. Tydligen plockar de ut 10 sökande som får komma och kolla och sedan väljer de vem som får den, iaf enligt han jag pratade med. Kanske för att slippa en del människor som de inte vill ha in i vissa områden :va

Dee_cati skrev:
2389254 Det är ju bara en övernattningslägenhet och då kvittar det om man är 1 eller 5 i den. Vi bodde 6 pers i en tvåa i oslo, det funkade bra. Inte mycket till privatliv men det får man ta på helgerna...

Heli, tack för tipset men de är redan inskrivna på diverse bostadssidor och det fungerar tydligen inget vidare hittills. Tydligen plockar de ut 10 sökande som får komma och kolla och sedan väljer de vem som får den, iaf enligt han jag pratade med. Kanske för att slippa en del människor som de inte vill ha in i vissa områden :va

Ska de jobba på astra så har de egen bostadskö att kolla ifrån
tror lgh släpps första onsdagen i månaden.
Be de kolla på astras intranet eller ringa några berörda personer
själv är jag tjänsteledig och ska inte tillbaka :D så jag har inte riktig koll längre.//Heli

Heli skrev:
2391156 Ska de jobba på astra så har de egen bostadskö att kolla ifrån
tror lgh släpps första onsdagen i månaden.
Be de kolla på astras intranet eller ringa några berörda personer
själv är jag tjänsteledig och ska inte tillbaka :D så jag har inte riktig koll längre.//Heli

De jobbar via ett konsultföretag utifrån och har mycket lite med själva "innefolket" på astra att göra, mer drifttekniker etc. Men jag ska meddela detta iaf, det kanske går att hitta någon som kan ordna det åt dem via astra.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg