Sökes krashad hoj!?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
hmm... nu börjar abstinensen rinna över!!

förstår nu att jag inte pallar vänta tills jag har råd med en hyfsat ny fläckfri hoj :(

så jag börja tänka lite på att köpa en 600cc (R6, gsxr, zx7 eller nått sånt) med seriösa kåpskador!

undrar om någon har koll på vad dom brukar gå på? eller ännu bättre om nån kan medla en annons (letar för fullt) :va

För dom pengarna en zxr 400 kostar får du ju en fin Rs250 för, men du kanske bara vill ha 4t?

kajlyl skrev:

förstår nu att jag inte pallar vänta tills jag har råd med en hyfsat ny fläckfri hoj :(

så jag börja tänka lite på att köpa en 600cc (R6, gsxr, zx7 eller nått sånt) med seriösa kåpskador!

undrar om någon har koll på vad dom brukar gå på? eller ännu bättre om nån kan medla en annons (letar för fullt) :va

Är du tålmodig så är det ju bara att sätta sig och vänta i första vänstern på Falkenberg nu framåt vårkanten... :rolleyes:

kajlyl skrev:
en 400 till vettigt pris är inte omöjligt! ..men tyska är dock lite rostig :rolleyes:

Det står att det är en 600motor i den....

Therudeboy skrev:
För dom pengarna en zxr 400 kostar får du ju en fin Rs250 för, men du kanske bara vill ha 4t?

Det står att det är en 600motor i den....

Säger som Mavve....köp en ZXR400, mycket hoj för pengarna.
25 lax och du får en helt okay :)

abstruse skrev:
Är du tålmodig så är det ju bara att sätta sig och vänta i första vänstern på Falkenberg nu framåt vårkanten... :rolleyes:
Skulle de där vara roligt :p ...tror faktiskt min(ena) vurpa där kom med på Viasat :D

en 2t har jag inget emot!! har kollat runt lite men tycker de verkar ligga rätt högt i pris, men kan jag hitta en fräsh under 30' så är de inte omöjligt :)

klotad hoj

Tjena! Har en kompis som ska sälja sin repade gsxr 750 98.. Han körde omkull på sviestad förra sommaren :3freak .. Lite repig å så men inget allvarligt.. tror han vill ha 35 för den..

kajlyl skrev:

Jag har en R6a till salu för 49000:-
Den är Svensksåld, reggad och klar med gatkåpor.
Kåpor o tank är i nyskick men det är några små märken på ramens vänstra sida (vill man så går det att polera bort dom då dom är mycket ytliga)

Finns även Öhlins dämpare bak + styrdämpare (toppmontage)

Mvh. Ola

Bergare skrev:
Tjena! Har en kompis som ska sälja sin repade gsxr 750 98.. Han körde omkull på sviestad förra sommaren :3freak .. Lite repig å så men inget allvarligt.. tror han vill ha 35 för den..
Låter intressant!! ...han får gärna maila lite bilder och info till rickard@roh.se :hoppa

Henke: hyffsat!? den har gått 300mil :p ...vet, men fick lite spons på den... päronen tycker tydligen en säker bil e viktigare än en kul hoj :3freak

kajlyl skrev:
... päronen tycker tydligen en säker bil e viktigare än en kul hoj :3freak

Låter som vettiga päron tycker jag :fakta
(ingen ironi)
Behåll bilen - den har du större nytta av alla gånger.

Du kan få sitta på min puda bak om du absolut måste nån gång :hihi

Fixx skrev:
FAn.. den var rätt dyr tyckte jag...
tycker jag också.. men det går nog att pruta några lappar... men jag tar ju hellre en gixxer för några lappar till även om den e repig :)

Otee: Japp, alldeles för mycket!!!

Slemmig: fixa båda hojjarna så tar vi varsin ;)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026