Sökes! Hyra av en 125cc under uppkörning

• Thread starter Thread starter Heinevik
  • Start date Start date
Har inte fått tag på nån som är villig att hyra ut än. Om ni är interesserade, hör av er!

// Linus

Jag skulle kunna stå till hjälp med min Cbr de sägs vara väldigt lätta att köra upp med har flera polare som har klarat det fin fint med dem. har ett problem bara att den är inne på Service nu på Honda mc center i Göteborg så får väl se när jag får tillbax den jag hoppas innan Fredag.

har ett problem bara att den är inne på Service nu på Honda mc center i Göteborg så får väl se när jag får tillbax den jag hoppas innan Fredag.

o andra sidan är ju inte det något problem då han ska köra upp den 8,9 eller 10 juli.. dvs en månad efter det att du får tillbaka din från service :dummer

vad hände med uppkörningen som var 14 juni? jag har sagt att jag kan stå till tjänst med min hoj. lr a:P kanske inte har sagt det ordagrant men det är inga problem. har dej redan på msn oxå.

Jag heter oxå Linus btw;) ha d gött

Hej!

Jag gör nu ett nytt försök då jag fått direktioner av min far & därmed begränsningar på var jag får hämta den. Inom några mil runt Jönköping. Ut till runt Ulricehamn, vaggeryd, värnamo, tranås, gränna, habo och i de området...

Om någon har tips på nån affär som hyr ut. skriv gärna det isåfall!

Tack på förhand.
MVH Linus

Hej!

Jag gör nu ett nytt försök då jag fått direktioner av min far & därmed begränsningar på var jag får hämta den. Inom några mil runt Jönköping. Ut till runt Ulricehamn, vaggeryd, värnamo, tranås, gränna, habo och i de området...

Om någon har tips på nån affär som hyr ut. skriv gärna det isåfall!

Tack på förhand.
MVH Linus

Eller så tränar du utav bara helvete.
Jag har en polare som klarade manöverbanan med en RS.. Så träning ger färdighet.

jag klarar den med miton och den e redigt dåligt utslag och en polare till mig med klarade med en rs

Ja har uppkörning nu på tisdag alltså den 3 juli o som sagt så e de bara lågfartstestet mellan de fyra konerna när man ska krypköra som ja e lite orolig för, men de går ju bra när ja tränar hemma men, men som sagt så ibland går de o ibland inte så ja e ganska nervös. Resten ja någ känns de som :)

SÅ träna så mkt som möjligt på de för de ska gå med en RSén oxå ;)

Men tkr ju att de ska vara lite förstående när man kommer med en sport hoj med grymt dålig svängradie, att dom liksom kanske är lite förstående om man skulle sätta ner foten för att man inte kommer runt el är dom lika håda o så endå el ?

Borde inte vara några problem alls med sporthoj? Så liten är faktiskt inte banan. Kommer man inte runt på 6x4 (är de måtten i min bok iaf) så får man nog problem "ute i fält" också. Bara man ödslar en dag eller två på att stenhårt öva borde det inte vara så svårt.

Den blir mindre då du kör förutsatt att du kan köra och lär du dig inte lågfarten kommer du senare upptäcka att den vore bra att kunna.

Men nog om det. Vill du hyra så gör du det.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back