Sökes: Hoj för uthyrning till uppkörning

Lill fräsarn

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Hoj
Suzuki sv 650 -99
Min bror ska snart köra upp för tung med begränsning och är i behov av att få låna en väl fungerande hoj till sin uppkörning, då körskolans hojar är fullbokade.
Datumet för uppkörningen är inte bestämt ännu men det kommer inte att ske senare än sista september. Min bror bor i Leksand, ska ha sin uppkörning i Falun och det vore toppen om någon som bor i närheten kan låna ut sin hoj, men självklart är han tacksam för alla erbjudanden nära som en bit bort och kommer givetvis att betala för lånet.
Jag själv bor i Uppsala och har inga problem med att åka en bit för att hämta upp hojen om den skulle ligga lite mer söderut. Ni får gärna svara i denna tråd eller skicka ett mail till mig.
Tacksam för hjälp!

Last edited:
Med de nya reglerna är en SV650 fullt godkänd att köra upp med. Gränsen går vid 599 cc.

Varför får han inte låna din hoj då?

Han ska köra upp för tung MED begränsning, och min hoj har mer än tillåtna 25kw...

Med de nya reglerna är en SV650 fullt godkänd att köra upp med. Gränsen går vid 599 cc.

Det stämmer, dock glömde jag skriva att han ska ta tung med begränsning... en liten miss av mig :huvet

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back