Sökes: Hoj för uthyrning till uppkörning

Lill fräsarn

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Hoj
Suzuki sv 650 -99
Min bror ska snart köra upp för tung med begränsning och är i behov av att få låna en väl fungerande hoj till sin uppkörning, då körskolans hojar är fullbokade.
Datumet för uppkörningen är inte bestämt ännu men det kommer inte att ske senare än sista september. Min bror bor i Leksand, ska ha sin uppkörning i Falun och det vore toppen om någon som bor i närheten kan låna ut sin hoj, men självklart är han tacksam för alla erbjudanden nära som en bit bort och kommer givetvis att betala för lånet.
Jag själv bor i Uppsala och har inga problem med att åka en bit för att hämta upp hojen om den skulle ligga lite mer söderut. Ni får gärna svara i denna tråd eller skicka ett mail till mig.
Tacksam för hjälp!

Last edited:
Med de nya reglerna är en SV650 fullt godkänd att köra upp med. Gränsen går vid 599 cc.

Varför får han inte låna din hoj då?

Han ska köra upp för tung MED begränsning, och min hoj har mer än tillåtna 25kw...

Med de nya reglerna är en SV650 fullt godkänd att köra upp med. Gränsen går vid 599 cc.

Det stämmer, dock glömde jag skriva att han ska ta tung med begränsning... en liten miss av mig :huvet

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...