Sökes: Hjälp med inredning och renovering av kontorslokal i Sthlm

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Jag är på jakt efter någon person/firma som kan hjälpa till att renovera en mindre kontorslokal (ca 60 kvm). Jag har ringt ett antal firmor, men ruttnar på deras attityd, de ringer inte tillbaka, svamlar och är allmänt otrevliga (måste gå bra i branschen :va). Kan någon tipsa om bra firmor i Stockholmsområdet.

Lite "krav":

-Kvitto/Fskattesedel/vitt
-kunna komma med inredningstips, typ, "de där rören klär vi in, här hänger vi en tygvägg, de här skåpen blir skitsnygga"
-kunna lösa golvläggning, lite snickerier, ev. rörkrökning, lite el, lite målning
-inga klåpare, gärna med referenser av kontorsjobb

PM:a gärna!

/Hasse

Vi har en snubbe här hos oss just nu faktiskt. Han verkar skitduktig. Noggrann, snabb, trevlig och har bra ideer. Ska jag be om han telnr?

HansJ skrev:
Jag är på jakt efter någon person/firma som kan hjälpa till att renovera en mindre kontorslokal (ca 60 kvm). Jag har ringt ett antal firmor, men ruttnar på deras attityd, de ringer inte tillbaka, svamlar och är allmänt otrevliga (måste gå bra i branschen :va). Kan någon tipsa om bra firmor i Stockholmsområdet.

Lite "krav":

-Kvitto/Fskattesedel/vitt
-kunna komma med inredningstips, typ, "de där rören klär vi in, här hänger vi en tygvägg, de här skåpen blir skitsnygga"
-kunna lösa golvläggning, lite snickerier, ev. rörkrökning, lite el, lite målning
-inga klåpare, gärna med referenser av kontorsjobb

PM:a gärna!

/Hasse

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...