Sökes: Högljudd kvinna

Har haft samma problem med en stönfia i mitt gamla hus, kunde sätta igång när som helst, dag som natt, vardag som helg! lät ungefär som ett knivmord i 15-30 min! en kväll var jag o en frispråkig kompis ute på krogen o jag fick syn på trash-bruden i fråga, o berättade för polaren att det är hon som väcker hela huset, varvid han genast går fram till henne o SKRIKER "JASSÅ DET ÄR DU SOM STÖNAR SÅ JÄVLIGT NÄR DU BLIR PÅSATT!!" efter det var det tyst!!

Haha du kan köra en psykologisk operation mot dom.

Fixa en slinga med massa samlagsljud , lite varierande mix - inte bara gallskrikandes miss piggys som spräcker glas.

Montera högtalaren mot väggen - isolera lite så du slipper det värsta.

Spela med så låg volym så det bara går nån timma då och då - ibland kanske en tre timmars på natten mellan 2-5.

Det är mycket effektivt för för dom kommer efter nån daq börja o tassa omkring som möss - man använder folks nyfikenhet mot dom.

Dom måste börja anstränga sig för att ens uppfatta det och dom är fortfarande osäkra på om det är en psykisk sjukdom som drabbat dom eller verklighet.

Dom blir så upptagna av spioneriet mot din högtalare så dom glömmer äta,orkar inte knulla,får förstoppning,börjar kolla misstänksamt på alla grannarna och få mörka ringar under ögonen:D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN