Sökes: Garageplats Stockholm, södra sidan. (oändliga problemet)

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Hoj
2004, ZX10R
Hejsan.
Nu är det vår (ja snart i alla fall) igen och då är det dags att köpa hoj igen. Det ständiga problemet som uppstår i samma veva är ju förvaring av pärlan. Tänkte därför slänga ut kanske årets första tråd angående garage/garageplats i Stockholm, gärna södra sidan runt Hägerstensområdet. Jag bor i Hägersten/Liljeholmen och är tacksam för alla typer av tips. Jag är inte i desperat behov av detta, men det skulle vara otroligt avslappnande för mig och bågen om den fick sova varmt och tryggt framöver.

För övrigt så önskar jag alla 08-hojfantaster en kommande toppensäsong! :tummenupp

Stockholmparkering.se har jävligt sjyssta mcburar i skärholmen C för 280spänn i månaden. får plats typ 6 hojar i en bur (är betongväggar mot garagegrannarna, endast grinden in som är bur :) ) tror dom har 1 ledig plats just nu. det är en bit att åka kanske men billigt som fan för den stora ytan.

gratis parkering för bil finns utanför garaget

Hej! Upptäckte de lite sent men tror nog de finns garageplats i fastigheten bredvid Liljeholms torget.
Har själv en plats där och då fanns de en plats över.. En vecka sedan.. Kostar 600/mån

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back