Söker en film som cirkulerat de senaste veckorna. Jag har sett den nånstans men vet inte om det var SH, tv eller på nån annan site.
Det är alltså folket i Kvarteret skatan som gör en sketch om en teknisk support där teknikern sitter och läser Fantomen och det kommer inte en användare som tvingas göra en massa dumheter för att teknikern ska hjälpa till, tex stå i rutan, sjunga sånger.
Någon som har en länk till den?
Det är alltså folket i Kvarteret skatan som gör en sketch om en teknisk support där teknikern sitter och läser Fantomen och det kommer inte en användare som tvingas göra en massa dumheter för att teknikern ska hjälpa till, tex stå i rutan, sjunga sånger.
Någon som har en länk till den?

Sitter på IT-avdelning...