Sökes för filmprojekt: Kille som ska springa in i en vägg

...nej.

om det inte syns i kameran, självklart. annars inget skydd, ev. 'kroppsskydd' under kläderna, men det ska som sagt inte synas i kameran.

därav att det här är helt och hållet ett frivilligt val.

Du menar att ni förkastat modellen med ofrivilligt val?

och skådisen kan kanske räkna med ära och berömmelse och en fortsatt skådespelarkarriär.

De som cast:ar till dokusåpor borde väl ha ett rätt stort lager med andrasortering att välja å vraka ifrån?!
Fast du kanske inte söker någon tribaltatuerad diskobroiler med vaxad bringa och blondslingade toppar...

De som cast:ar till dokusåpor borde väl ha ett rätt stort lager med andrasortering att välja å vraka ifrån?!
Fast du kanske inte söker någon tribaltatuerad diskobroiler med vaxad bringa och blondslingade toppar...

eftersom han är påklädd, så spelar det ingen roll korvis...däremot är utseendet viktigt och enklast är just att mejla min hotmail för att både veta mer men också om man 'passar' så att säga. det finns inget utseende som är given, handlar snarare om helheten och ens karaktär.

tänk lite åt street casting hållet, där ens personlighet och karaktär är viktigare än tex 'måste-vara-fotomodell-utseende-och kropp'...

Jag fattar inte varför du inte ställer upp själv Bettis, du har ju karaktär så det räcker till ett helt fotbollslag.

Damfotboll alltså.

Jag har inte läst hela tråden men har du testat att borra ?

Tips fråga i ett socioekonomiskt utsatare forum, där folk har tid att larva sig för en macka... typ fb

Va ere för töntig rulle du håller på med?

I en av mina rullar efterlyste jag nån som kunde krascha med en hoj i 300 km/h utanför ridskolan på Bogesundsvägen.

Betalningen va en mjukglass med strössel i Waxholm. DTM ställde upp.

www.eyeballers.net/movies/Bogesundsrepan2k5.wmv

roller, ville fråga dig allra först om att vara just den som springer in i väggen, men rykten säger att du t.o.m har svårt att gå rakt...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti