Sökes: bilder på Hayabusa streetfighters

Fredrik på Schneiders MC bygde ju en värsting den står till salu på BuellCenter i Bromma!
Den e med gsx 750 bakdel mm. mm. mm

Till salu nu för typ 160.000:-

Bara motorn kostade typ 175.000:- o bygga

Kolla in den!

Här..

Bifogat

• lölö.JPG
    lölö.JPG
    140.2 KB · Visningar: 391
  • lölölö.JPG
    lölölö.JPG
    139.4 KB · Visningar: 319
Jaha funderar du att bygga fighter på en riktig hoj.
Anderssonturbo bygger om hayabusor med GSXR 1000 kåpor, har för mig att han breddar dom för att dom skall gå på ramen.

aRWe skrev:
Jaha funderar du att bygga fighter på en riktig hoj.
Anderssonturbo bygger om hayabusor med GSXR 1000 kåpor, har för mig att han breddar dom för att dom skall gå på ramen.

Får väl se. Måste kolla runt lite. Tyvärr lite för mkt jobb att få en Busa att bli snygg som fighter, men när man väl gjort det man ska blir dom grymt snygga.

Kanske ska prova att åka med plast så man kan prova lite bana också. Eller så blir det crosstyre och kåpor.

Vad sägs om denna då ?

Bilden är inte modifierad. Utan hojen är vekligen så låg och kompakt som den verkar. Den såg ut som en glidare när jag såg den. Det tog ett bra tag innan jag fattade att den var en Hayabusa.

Att den är körbar övergår mitt förstånd. Kolla fjädringsvägen påframgaffeln. :va

Blev omkörd av den, såg bara 2 blåa konstiga ljus komma farandes i backspegeln!

Wiseguy skrev:
Vad sägs om denna då ?

Bilden är inte modifierad. Utan hojen är vekligen så låg och kompakt som den verkar. Den såg ut som en glidare när jag såg den. Det tog ett bra tag innan jag fattade att den var en Hayabusa.

Att den är körbar övergår mitt förstånd. Kolla fjädringsvägen påframgaffeln. :va

Käns som att man flyger av vid gaspådrag utan kutsen där bak...

Wiseguy skrev:
Vad sägs om denna då ?

Fy faan va snygg :kär Den där bilden får ju nästan mej till att jag vill ha en busa.

6903.jpg

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back