Sökes bilder från Anderstorp 4/7

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Såg det var flera som tog bilder.

Någon som vill lägga upp lite bilder här?

Tycker alltid det står folk och plåtar på torpet, men sällan någon som läggerut dom här.
Någon kanske vet vem det är som bruka vara där och fotografera?

Jag skulle vilja ha kort från förra veckans kvällsåkning.

Jag vill också ha kort/filmer, om nån nu tog på en skitig gammal gul Aprilia RSV-R...

jag var där o fotade, slänger upp dom ikväll eller imorgon, nån som vet hur man lägger in bilder så dom är stora här? som några teasers.. när jag brukar lägga upp ser kvaliteten kass ut:va

jag var där o fotade, slänger upp dom ikväll eller imorgon, nån som vet hur man lägger in bilder så dom är stora här? som några teasers.. när jag brukar lägga upp ser kvaliteten kass ut:va

Ladda upp bilden där kvaliteten blir bra och länka till den när du postar en teaser. :tummenupp
Gärna på en röd Honda med nr 52 :rolleyes:

Du låg väl mest och simmade omkring i lecan, Tina? Tror inte fotograferna såg dig där ;)

Skämt åsido. Pratade med han som hade en t-shirt det stod fotograf på, och han skulle ladda upp bilderna på SH sa han. Ska väl sorteras och redigeras och så först antagligen.

Jag har ett par rätt dåliga bilder. På denna är fyra av oss som tog licens med, men tyvärr inte du. Slutet på karusellen.

Bifogat

• 008 - Kopia.jpg
    008 - Kopia.jpg
    242.7 KB · Visningar: 158
Last edited:
Du låg väl mest och simmade omkring i lecan, Tina? Tror inte fotograferna såg dig där ;)

Skämt åsido. Pratade med han som hade en t-shirt det stod fotograf på, och han skulle ladda upp bilderna på SH sa han. Ska väl sorteras och redigeras och så först antagligen.

Jag har ett par rätt dåliga bilder. På denna är fyra av oss som tog licens med, men tyvärr inte du. Slutet på karusellen.

He he jo simma i leca blev det, down is out just nu.

Söker efter bilder på Blå svart #35 r6a.

För bra bild betalas givetvis en slant. Finns det någon med en bra synlig Vianor logga är det extra uppskattat.

MAila gärna till lawner@home.se

MVH Oskar

Hej,

Jag fotade en del under dagen. Återkommer med länk så fort bilderna är klara.

/Daniel

Hej,

Jag fotade en del under dagen. Återkommer med länk så fort bilderna är klara.

/Daniel

Jag blir superglad om du vill lägga upp bilder. Lyckades med konststycket att vurpa och att inte fastna på någon bild alls (åkte för snabbt eller för sakta ;)) tyvärr av de som lagt upp här.:näsblod

Last edited:
Jag blir superglad om du vill lägga upp bilder. Lyckades med konststycket att vurpa och att inte fastna på någon bild alls (åkte för snabbt eller för sakta ;) tyvärr av de som lagt upp här.:näsblod
Kan man få licens fast man kör egen racelinje genom leca kulorna, det är ju som att krocka på uppkörningen. Det förtar ju lite med grejen att ha licens om det är okey att köra egna spår i terrängen och ändå blir godkänd :va Men fick du licens så:tummenupp

Kan man få licens fast man kör egen racelinje genom leca kulorna, det är ju som att krocka på uppkörningen. Det förtar ju lite med grejen att ha licens om det är okey att köra egna spår i terrängen och ändå blir godkänd :va Men fick du licens så:tummenupp
Ja man kan gå omkull och få tävlingslicens, licenskursen handlar om att lära folk hur deras motorcyklar skall förberedas för tävling, var man hittar nödvändig info, hur man sköter sig i depå, flaggor, starter mm

Kursen handlar inte om spårval

Även David "Svensken" Andersson som leder i ProSuperbike kraschade på sin licenskurs.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra