Söker Trim tips till R1:a

PeterFZR1000

Åka fort...
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Hemma
Hoj
TSW Eagle 45
Hej! jag är ute efter tips ang min hoj som jag vill ska gå fortare. jag tillhör ju egentligen Dragracing sidan men det är så att jag kör dragracing och kör Yamaha och 2006 och 2007 körde jag min FZR1000 som är ombyggd.Jag har turbo mm till den men ska nu göra om R1:an men ska åka sugmotor och ej turbo. I dragracingen idag så är det Suzuki som gäller men jag envisas med Yamaha. Sä finns det någon som har tips ang R1:an och att få den att gå av bara f**n men hederligt trim.

Förlängd sving det har jag på min gammla hoj och jag kommer från Dragrace forumet men ville ha tips från er som åker race tup RR mm. R1:an jag har är en -00 och har förgasare så powercommander är ju uteslutet då det ska vara insprutning.Toppen ska göras iordning men vart kan jag köpa kammar någonstans?
Ska man köra utan ex-up ventil?
kolla gärna min hemsida:
:huvet
http://team.mattssons.racing.dinstudio.se
 
Det kostar på att trimma en potent rad-fyra sugmotor... det skall gudarna veta.
Satsa på ett riktigt helsystem, en ordentlig portning och någon som KAN ställa in grejjerna dvs. inte TROR att han/hon kan det..

Då borde du iaf hamna på ca 155-160 på slangen

Sen finns det ju alltid big-bore, kammar mm men då börjar det spring iväg..
 
Back
Top