Söker tjej som kan svensexeskjutsa på lördag i Sthlm

Sjödda

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R -97
Min polare som ska gifta sig har som högsta dröm att köpa hoj men får inte för frugan.

Så det skulle vara kul att ge honom en åktur på lördag eftermiddag. Drömmen är att det finns en tjej helst, men annars en kille, med hoj som kan skjutsa honom på bakhjulet en bit eller hela vägen från Stockholm ut till Blidö (utanför Norrtälje) på lördag eftermiddag.

Kanske är det för lång bit för honom att bli skjutsad och isåfall kan han få hoppa in i en av våra bilar efter ett tag.

Självklart ska den som skjutsar få ersättning för det.

Jag kan nästan garantera att det inte är någon som kan skjutsa honom på bakhjulet hela vägen från Stockholm till Blidö. Det är ganska långt ;)

Äh, förlåt..jag förstår vad du menar. Jävligt bra idé, hoppas den blir uppskattad :tummenupp

Min polare som ska gifta sig har som högsta dröm att köpa hoj men får inte för frugan.

Så det skulle vara kul att ge honom en åktur på lördag eftermiddag. Drömmen är att det finns en tjej helst, men annars en kille, med hoj som kan skjutsa honom på bakhjulet en bit eller hela vägen från Stockholm ut till Blidö (utanför Norrtälje) på lördag eftermiddag.

Kanske är det för lång bit för honom att bli skjutsad och isåfall kan han få hoppa in i en av våra bilar efter ett tag.

Bra idé är det absolut!
Vi körde några tjejer på en möhippa tidigare i sommar i fullt blås och det var mycket uppskattat och det hetaste samtalsämnet under kvällen.
Även fast en av tjejerna åkte helikopter dit vi skulle så kom hon inte fram först :)

Tyvärr verkar det som att ett sånt förhållande har mycket dåliga förutsättningar om han inte ens får köra hoj...

Last edited:

Kolla med reddevilsmc eller ngt liknande

Vill inte vara negativ, eller komma med äktenskapliga råd, men om det är hans HÖGSTA dröm att få köpa båge, så verkar det som om han har rosa glasögon på just nu om han tänker gifta sig ;).

Du kanske skall visa honom följande tråd : Myterna FRIHET och BRUDAR ;)

Hej

Jag skall skjutsa en möhippa i Uppsala på lördag men vilken tid på eftermiddagen gäller det? Jag kanske kan hinna till er oxå!:tummenupp

//Bikebabe

Vägra medverka till att köra grabbstackarn till sitt blivande fängelse. Ge han en påse med vatten och bröd istället så att han blir medveten om vart han är på väg i livet.

Killens HÖGSTA dröm, och hon säger nej :va

Nä, det verkar inte som om de får bästa möjliga start på livet :huvet

Det är inte så att han gifter sig med sin morsa :arsele :tummenupp

www.realdevilsmc.com är rätt ställe o ställa denna fråga;):tummenupp

du är garanterat en tjej :hihi

Muahahahah!!! :rofl :rofl :rofl
Skönt kommentar!

Klart han skall köpa hoj om det hans högsta dröm!
Underligt med alla inlägg som ploppar upp titt som tätt om killar inte får köpa/köra hoj för tjejen/frugan. Ryck upp er ni som blir hunsade hemma! :va Kan förstå om det är nån som vill köpa en splitterny hoj och ekonomin inte tillåter men det finns ju motorcyklar från 10000:- och uppåt.

Last edited:
Eller också kanske man får ett ultimatum hoj lika med inställt bröllop själv fick jag en blick som kunde döda när jag nämnde ordet mc första gången hon tyckte det skulle satsas på en sommarstuga eller båt o då ingen fortgående variant det kan jag lova så nu är man hojförare o singel istället gäller att stå på sig o inte kompromissa ifrån sig alla friheter

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul