Söker stark moderator

Status
Ej öppen för fler svar.
Det pratas en hel del om gränser i den här tråden...
När man drar en gräns drar man en gräns för vad man själv tycker och den är inviduell.
De personer som blivit bannade är de personer som oftast varit drivkraften bakom att diskussioner ballar ur, inte för att de har olika åsikter utan för att de oftast inte gillar varandra så personligen tycker jag att de kan ta deras sandlåda någonannanstans.
Fler moderatorer är kanon för OT producerar en hel del poster och att kolla igenom alla tar tid.

För oss få som har varit med ända sedan det var Potatoes/SH eller vad man ska kalla det så vet jag iaf hur det har förändrats.
Den senaste tiden har det varit en helt annan attityd, det har varit mer eller mindre regelrätta påhopp och mycket rasism. Visst ska man få diskutera utan att man blir bannad, men precis som Swedie säger så finns det andra forum.
Jag har också varit in i sådana trådar men ibland känns det inte ens lönt att kommentera något för man vet vart det bär iväg.

Jag tycker (vad jag tycker spelar ingen roll) att Swedie ska utse en hård och inte rättvis moderator och låta den pröva under en vecka. Blir det ännu sämre pga för bistra miner så byter han till en annan moderator.
För en annan som kan bli arg för minsta lilla så skulle det nog inte passa sig med moderator-befogenheter men jag vet att det finns många vettiga människor här som inte väljer sida utan kör efter förnuft.

banna alla rasister, höger och vänsterradikaler, GR- fan och olika-tyckare. sedan kan du ju sitta här själv och surfa, på din aldeles egna sida.
Lägre än Glokalnet tycker jag... (fick man göra reklam?)

foppa skrev:
2217833 banna alla rasister, höger och vänsterradikaler, GR- fan och olika-tyckare. sedan kan du ju sitta här själv och surfa, på din aldeles egna sida.
Lägre än Glokalnet tycker jag... (fick man göra reklam?)
är du arg?

Har blandade känslor, jag gillar egentligen inte att folk inte tillåts diskutera vissa ämnen men samtidigt är det Swedies forum och dessutom har de där hobbynazisterna varit över lagens råmärken vid flera tillfällen vilket kan få jobbiga konsekvenser för forumet och Swedie personligen.

Korvgubbe har jag inget emot men om han fått upprepade varningar av Swedie och struntat i dem så får han ju skylla sig själv. Det är Swedie som bestämmer och bara att acceptera.

Åsikter får alla ha, men de flesta har nog ventilerats nu och vi kommer inte längre.

Vill ni ta upp en diskussion med mig kan ni ta det via PM, där har jag mest tid.

Tar fortfarande emot ansökningar om att bli moderator via PM. Tack på förhand!

Status
Ej öppen för fler svar.
Back