Söker ställ som matchar hojen..

nåt sånt här :tungan

Bifogat

• inaction.JPG
    inaction.JPG
    118.2 KB · Visningar: 110
eller så gör du som jag lackar om hojen efter stället :confused:

det är garanterad matchning!

Maria1980 skrev:
IXS har ställ i färger som matchar din hoj.

Matcha är snyggt :)

Undrar hur många som matchar efter första hojen :confused:

Så länge hjälm, ställ, stövlar och handskar passar ihop så ser det ok ut på en hoj i andra färger ( oftast )

Njaa

No Brakes skrev:
Har en gsx-r corona.. Hittar inget ställ som matchar hojen.. Måste finnas nån kopia på suzukis rr ställ -00 ?

gixxer.bmp

Inte är det väl snyggt med färgmatchning :banana

Bifogat

• färgmatch.jpg
    färgmatch.jpg
    32.6 KB · Visningar: 136
ehm...för att svara på din fråga..

Det finna ganska mycket replikor ställ att beställa genom mc handlare, så du kan få något som matchar, men oftast handlar det om pengen runt 20-30k så ja vet inte..är det värt det?

kronsberg666 skrev:
Jävla tur att Duken e svart, nu passar ju mina svarta cowboypjuck,
min svarta jeansjacka, mina svarta jeans, mina svarta handskar,
min svarta cowboyhatt, min svarta katt, min svarta bil, det svarta under naglarna, groggen (rom o coca... cola), min svarta t-hirt,
asfalten, däcken, Johnny Cash, ögonlocken (blunda fåru se),
taket på kåken, hörlurarna till dotterns cd-spelare,
e färgmatchning= gay så måste jag tala lite med min fru.....
Är hon inte svart? Nu förstår jag inte ... är du gay då eller?

Last edited:
Undrar hur hojintresserad man är om man håller på och funderar på färgmatchning. Hellre ett neutralt som "passar" till olika hojar. När man byter hoj så får matcha hojen mot skinnstället eller byta skinnställ igen, verkar pundigt.IMHO :D

von reisen skrev:
Undrar hur hojintresserad man är om man håller på och funderar på färgmatchning. Hellre ett neutralt som "passar" till olika hojar. När man byter hoj så får matcha hojen mot skinnstället eller byta skinnställ igen, verkar pundigt.IMHO :D

jag är både hojintresserad och intreserad av estetik. en utmärkt kombination efter hojar ofta är himla stiliga.

men det är sant, det är struligt om man ska hålla på och byta hoj. det får man helt enkelt låta bli, eller köpa ny hoj som matchar eller skaffa en god vän som lackar om den för en billig slant till en. men om man vet att man kommer hålla på och byta, så är det kanske bäst att satsa på ett svart ställ, förtåss.

von reisen skrev:
Har man råd att köpa ny hoj så har man råd att köpa ny utr. Inte sätter man in en gammal stereo i en ny bil eller ett par begagnade fälgar ... nä nytt skall det vara :tummenupp

brinckis skrev:
Har man råd att köpa ny hoj så har man råd att köpa ny utr. Inte sätter man in en gammal stereo i en ny bil eller ett par begagnade fälgar ... nä nytt skall det vara :tummenupp

Jag kan medge att det skulle kännas lite off med ett tidigt 80-talsställ till en sprillans sporthoj. Mer för säkerheten än för matchningen iofs. Hade jag ett hyfsat (neutralt) ställ skulle jag inte köpa nytt för att jag köper ny hoj. Skulle hellre lägga de pengarna på däck och bensin. För vissa överväger kanske posörfaktorn... :)

von reisen skrev:
Jag kan medge att det skulle kännas lite off med ett tidigt 80-talsställ till en sprillans sporthoj. Mer för säkerheten än för matchningen iofs. Hade jag ett hyfsat (neutralt) ställ skulle jag inte köpa nytt för att jag köper ny hoj. Skulle hellre lägga de pengarna på däck och bensin. För vissa överväger kanske posörfaktorn... :)

ok, jag skulle nog inte heller köpa nytt ställ om jag köpte ny hoj, om jag var nöjd med det jag hade. iallafall inte direkt. men jag skulle definitivt vilja göra det på sikt. eller lacka om hojen, men min bror jobbar som lackerare så jag är kanske bortskämd.

Clara skrev:
ok, jag skulle nog inte heller köpa nytt ställ om jag köpte ny hoj, om jag var nöjd med det jag hade. iallafall inte direkt. men jag skulle definitivt vilja göra det på sikt. eller lacka om hojen, men min bror jobbar som lackerare så jag är kanske bortskämd.

Alla är vi olika... Hellre ny hoj än ny pyjamas om det inte räcker till allt. :)

von reisen skrev:
Alla är vi olika... Hellre ny hoj än ny pyjamas om det inte räcker till allt. :)

jo men det var det jag menade. hellre ny hoj än nytt ställ, men så småningom skulle jag nog skffa ett matchande ställ. då menar jag alltså kanske ett år senare eller fler. just nu har jag inte för avsikt att byta hoj, men jag har väl inte hunnit bli så kräsen än, newbie som jag är. just nu är jag även fattig student, så jag har inte råd att vara så kräsen. tyvärr kommer jag förbli det ett par år till.

Clara skrev:
jo men det var det jag menade. hellre ny hoj än nytt ställ, men så småningom skulle jag nog skffa ett matchande ställ. då menar jag alltså kanske tt år senare eller två, eller nåt. just nu har jag itne för avsikt att byta hoj, men jag har väl inte hunnit bli så kräsen än, newbie som jag är.
...det är ju bara för dig att bli gay, hellre det än ful på hojen som du säger. :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti