Xeizz
Ny medlem
- Gick med
- 17 Jun 2003
- Hoj
- KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mawerick skrev:una momento![]()
Hans speglar va rätt ok... Lite väl slimmade tycker jag dock... Alltså för dropp-spejs-formade....typ...nicke skrev:
Dom va fan rätt snygga....Mawerick skrev:här e di smaå rackarna...hehe
jo kanske det... men "F1" speglarna va ju tuffa..... men hur bra ser man i sånna då?.. man vill ju kunna "titta" bakåt me ibland....hållundan skrev:Hans speglar va rätt ok... Lite väl slimmade tycker jag dock... Alltså för dropp-spejs-formade....typ...
Eller?
Nemas problemas ju. Tror du den möjliheten skulle finnas? Eller om du ger mig ett bra pris å skickar dom???Mawerick skrev:cirkus 15 mil
800?!.. ojdå... kan nämna att jag går fortfarande på gymnasiet och har 950 i studiebidrag så nå speglar för 800pasetas blir det då inte för mig... då blir det nog några musöron för ett par hundringar istället... men fina va dom!...Mawerick skrev:har en lille bror som oxå kör buse.....![]()
jag gav 995:- paret för dem aldrig använda....1 par med guldeloxerade "pinnar" det andra paret har rödeloxerat...hade tänkt mig 800??![]()
Hehehe, får lov att säga nästan samma, fast jag är en liten högskolestudent som inte har det fett heller. Men som sagt, dom var najs... Kanske blir till att köpa när man har lite mer deg. En annan dag.nicke skrev:800?!.. ojdå... kan nämna att jag går fortfarande på gymnasiet och har 950 i studiebidrag så nå speglar för 800pasetas blir det då inte för mig... då blir det nog några musöron för ett par hundringar istället... men fina va dom!...
hållundan skrev:[...] fast jag är en liten högskolestudent [...]
Vi kan ta det på PM... Jag vill inte bli klassad somAccelerated skrev:Jaså? Hur får du det att gå ihop? Pengar? Boende? Hoj? Läser vad var? etc...![]()
kan du inte montera ett par på busan så få vi se i IRL (nästan) hur de ser ut på cykeln... men jag hör av mig om plånboken har gått upp i vikt...Mawerick skrev:inga bekymmer mina vänner....har inte satt ut dem på annons eller nått.....vara bara så att jag såg att nån sökte mindre speglar och kom på att jag hade två par liggande....det e bara att återkomma när suget och degen är tillräklig...jag e inte omöjlig.....men dom e jävligt feta (små)![]()
Kanoners! Sånt gillas!Mawerick skrev:inga bekymmer mina vänner....har inte satt ut dem på annons eller nått.....vara bara så att jag såg att nån sökte mindre speglar och kom på att jag hade två par liggande....det e bara att återkomma när suget och degen är tillräklig...jag e inte omöjlig.....men dom e jävligt feta (små)![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|