Söker sovplats mässdagarna

svar

Silwer skrev:
DE bästa svaren får man om man pratar med sig själv:)
He he he,jo de e sant,men det va menat som ett tillägg till det andra svaret.Man e ju inte nån kung på sånt här direkt,men det går ju framåt iaf.Från början satt jag o gav mektips på mc-relaterat o dyl.Sen fick man ju några små tillrättavisningar så man hittade rätt.

Super-Henkan skrev:
Hotell nordiclight har rum lediga...enligt säker källa....

garaget vill ni inte ha då?

Jupps! Nordic har ledig, har precis bokat in ett stort dubbelrum för 4 st. 1800kr totalt... med frukost!
Funkar bra för oss!
Centralt o fint... ! :Bugar

MHK skrev:
Jupps! Nordic har ledig, har precis bokat in ett stort dubbelrum för 4 st. 1800kr totalt... med frukost!
Funkar bra för oss!
Centralt o fint... ! :Bugar
Dom pengarna lägger vi på att supa ner den stackare som vi ska bo hos :fyllisar

ktmjacke skrev:
tja!Jag ska dit o jobba på måndag kväll,då får jag veta.Och det är inte biljetter,det är passerkort(fritt alla dagarna)sist fick jag tre stycken,men vi får se hur många det blir den här gången.Vill du va helt säker så är det väl bara att handla,annars kan du vänta tills måndag kväll. mvh//jacke

Ok, det låter nästan för bra för att vara sant... =)

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

svar

Zana skrev:
Ok, det låter nästan för bra för att vara sant... =)

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
ska nog se till att du kommer in på ett eller annat vis.Pm:ar mitt nummer när ja grejat det.

svar

Zana skrev:
Du är för bra för att vara sann... :kär =)
jooo,men så är man ju norrlänning i grund o botten*leeer*Nä allvarligt talat,det finns massor av trevliga s-holmare oxå,konstigt nog så brukar man hitta dom på sidor som denna(2hjul).Själv e man uppvuxen med ytterdörren på glänt för alla som vill hälsa på,kan man dela med sig o göra nån glad e ju det ett plus.

ktmjacke skrev:
jooo,men så är man ju norrlänning i grund o botten*leeer*Nä allvarligt talat,det finns massor av trevliga s-holmare oxå,konstigt nog så brukar man hitta dom på sidor som denna(2hjul).Själv e man uppvuxen med ytterdörren på glänt för alla som vill hälsa på,kan man dela med sig o göra nån glad e ju det ett plus.
F-n jag är uppvuxen i norrland åxå :tummenupp

Ni vet ju att om det inte vore så att all min golvplats var upptagen av andra hojnerdar, så skulle ingen vara gladare än RR-Nerden herself om ni kom och bodde hos henne. Men det finns plats kvar i trapphuset...

suck

Macho Woman skrev:
Ni vet ju att om det inte vore så att all min golvplats var upptagen av andra hojnerdar, så skulle ingen vara gladare än RR-Nerden herself om ni kom och bodde hos henne. Men det finns plats kvar i trapphuset...
men du o jag kan ju dela säng o låna ut våra lägenheter så gör vi alla en god gärning*he he he*

Nu är det spikat, vi bor i Haninge med dubbelsängar & gratis :fyllisar

Finns plats i Hammarbyhöjden om någon behöver...
:-)

svar

GSXR1100R skrev:
Nu är det spikat, vi bor i Haninge med dubbelsängar & gratis :fyllisar
måste få fråga bara,vade någe som va fel,känns lite löjligt lixom. mvh//jacke

ktmjacke skrev:
måste få fråga bara,vade någe som va fel,känns lite löjligt lixom. mvh//jacke
Nej då, vi hittade ett större boende, ses på mässan dårå :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE