Silwer
för******
ktmjacke skrev:vi lär väl ses på festen om inte annat.
DE bästa svaren får man om man pratar med sig själv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:vi lär väl ses på festen om inte annat.
He he he,jo de e sant,men det va menat som ett tillägg till det andra svaret.Man e ju inte nån kung på sånt här direkt,men det går ju framåt iaf.Från början satt jag o gav mektips på mc-relaterat o dyl.Sen fick man ju några små tillrättavisningar så man hittade rätt.Silwer skrev:DE bästa svaren får man om man pratar med sig själv![]()
Super-Henkan skrev:Hotell nordiclight har rum lediga...enligt säker källa....
garaget vill ni inte ha då?
Dom pengarna lägger vi på att supa ner den stackare som vi ska bo hosMHK skrev:Jupps! Nordic har ledig, har precis bokat in ett stort dubbelrum för 4 st. 1800kr totalt... med frukost!
Funkar bra för oss!
Centralt o fint... !![]()
ktmjacke skrev:tja!Jag ska dit o jobba på måndag kväll,då får jag veta.Och det är inte biljetter,det är passerkort(fritt alla dagarna)sist fick jag tre stycken,men vi får se hur många det blir den här gången.Vill du va helt säker så är det väl bara att handla,annars kan du vänta tills måndag kväll. mvh//jacke
ska nog se till att du kommer in på ett eller annat vis.Pm:ar mitt nummer när ja grejat det.Zana skrev:Ok, det låter nästan för bra för att vara sant... =)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ktmjacke skrev:ska nog se till att du kommer in på ett eller annat vis.Pm:ar mitt nummer när ja grejat det.
jooo,men så är man ju norrlänning i grund o botten*leeer*Nä allvarligt talat,det finns massor av trevliga s-holmare oxå,konstigt nog så brukar man hitta dom på sidor som denna(2hjul).Själv e man uppvuxen med ytterdörren på glänt för alla som vill hälsa på,kan man dela med sig o göra nån glad e ju det ett plus.Zana skrev:Du är för bra för att vara sann...=)
F-n jag är uppvuxen i norrland åxåktmjacke skrev:jooo,men så är man ju norrlänning i grund o botten*leeer*Nä allvarligt talat,det finns massor av trevliga s-holmare oxå,konstigt nog så brukar man hitta dom på sidor som denna(2hjul).Själv e man uppvuxen med ytterdörren på glänt för alla som vill hälsa på,kan man dela med sig o göra nån glad e ju det ett plus.
i vicken by?????GSXR1100R skrev:F-n jag är uppvuxen i norrland åxå![]()
Gävle, iof södra norrland men ändå på rätt sida om dalälvenktmjacke skrev:i vicken by?????
men du o jag kan ju dela säng o låna ut våra lägenheter så gör vi alla en god gärning*he he he*Macho Woman skrev:Ni vet ju att om det inte vore så att all min golvplats var upptagen av andra hojnerdar, så skulle ingen vara gladare än RR-Nerden herself om ni kom och bodde hos henne. Men det finns plats kvar i trapphuset...
måste få fråga bara,vade någe som va fel,känns lite löjligt lixom. mvh//jackeGSXR1100R skrev:Nu är det spikat, vi bor i Haninge med dubbelsängar & gratis![]()
Nej då, vi hittade ett större boende, ses på mässan dåråktmjacke skrev:måste få fråga bara,vade någe som va fel,känns lite löjligt lixom. mvh//jacke
GSXR1100R skrev:Dom pengarna lägger vi på att supa ner den stackare som vi ska bo hos![]()
Jaja ut och handla bira nu, vi kommer 23.00 på fredagMille Diablo skrev:Jassssååå! Dom stålarna ska jag ta hand om så fort ni har anlänt!![]()
OKI DOKI!GSXR1100R skrev:Jaja ut och handla bira nu, vi kommer 23.00 på fredag![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |