Pyttsan, du får väl kolla de anständiga hotellen, snålgösta.GSXR1100R skrev:Ja exakt, hade jag velat haft hotell så skulle jag skrivit det, men alla hotell verkar vara fullbokade.
(ganska roligt med plattan dock)![]()
Hilfe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pyttsan, du får väl kolla de anständiga hotellen, snålgösta.GSXR1100R skrev:Ja exakt, hade jag velat haft hotell så skulle jag skrivit det, men alla hotell verkar vara fullbokade.
Hilfe
Har du plats för 4 stycken så är det tagetktmjacke skrev:Om ni vill så kan ni kracha hos mig,bor i huddinge.2stationer med pendeln så kliver man av på mässan.Starka drycker förtäres gärna kvällstid(tips).Har dessutom en helkåt grannkärring som löper konstant,så om nån vill går det säkert att få slagga där med.
plats har man väl alltid,bor förvisso med frugan o en ettåring i en tvåa,men om inte det är ett hinder för er så går det bra för mig.jag har en loftsäng i vardagsrummet o en skön soffa,så det räcker ju om ni tar med sovmojjar för två.Vart kommer ni ifrån??GSXR1100R skrev:Har du plats för 4 stycken så är det taget
*Hur gammal är grannen*
o grannen e 31,vi kallar henne för fyllstina,hon gillar att tukta unga killar,helst brandmän*ler*GSXR1100R skrev:Har du plats för 4 stycken så är det taget
*Hur gammal är grannen*
å fan,Då får man åka på turistbyrån o köpa en parlör då*he he*.Efter en back bira snackar ju alla likadant ändå så det går nog bra.kajlyl skrev:Skaune
Är ni sporthojsmedlemmar allihopa????ktmjacke skrev:å fan,Då får man åka på turistbyrån o köpa en parlör då*he he*.Efter en back bira snackar ju alla likadant ändå så det går nog bra.
ktmjacke skrev:o grannen e 31,vi kallar henne för fyllstina,hon gillar att tukta unga killar,helst brandmän*ler*
jodå,hon e en väluppfostrad tös,dessutom är hon van vid att det kvartar hojfolk här lite då o då.oscar skrev:Micke jag börjar bli lite nervös! Är du säker på att vi ska tcka ja till det här?!
Jäkligt hygglo, men är du säker på att frugan samtycker?
Du kan ju va säker på att det INTE kommer att gå o få en plats ens på ett fint hotell den helgen iaf.O det där med grannbruden va lite på skoj oxå.Hon bor två portar bort så hon klöser sig inte genom väggarna så fort ändå.he heoscar skrev:Micke jag börjar bli lite nervös! Är du säker på att vi ska tcka ja till det här?!
Jäkligt hygglo, men är du säker på att frugan samtycker?
Jacke du e hyvensktmjacke skrev:Du kan ju va säker på att det INTE kommer att gå o få en plats ens på ett fint hotell den helgen iaf.O det där med grannbruden va lite på skoj oxå.Hon bor två portar bort så hon klöser sig inte genom väggarna så fort ändå.he he
GSXR1100R skrev:Jacke du e hyvensvi har dock fått ett erbjudande som vi inte kan motstå, vi kommer antagligen att bo i en etta.
Se ya all på Mässan/SH Festenoch ni som orkar kommer givetvis ut till Tullinge på Söndag och kör Minimoto 12.00
![]()
GSXR1100R skrev:Ja exakt, hade jag velat haft hotell så skulle jag skrivit det, men alla hotell verkar vara fullbokade.
Hilfe
Steve Harris skrev:var in o kollade på zinkensdamms vandrarhem o det verkar inte vara fullt det borde väl vara bra till och det är ett kanonvandrarhem
http://www.zinkensdamm.com/
Zana skrev:Om det skiter sig kan ni sova hos mig, ni får nedanvåningen där det finns en stor soffa och en extrasäng. Om man går från mässan är man hos mig på 15min.
Klart man ställer upp...![]()
I dessa hårda tider måste man ställa upp för varandra...
Zana
0737756825
& Jacke, hur gick det med biljetterna? Jag har fått hem mina förköpsbiljetter nu, ska jag betala in dom eller vänta? Jag kan ge dig halva ordinarie priset iallafall... Känns fel annars.... Keep in touch![]()
tja!Jag ska dit o jobba på måndag kväll,då får jag veta.Och det är inte biljetter,det är passerkort(fritt alla dagarna)sist fick jag tre stycken,men vi får se hur många det blir den här gången.Vill du va helt säker så är det väl bara att handla,annars kan du vänta tills måndag kväll. mvh//jackeZana skrev:Om det skiter sig kan ni sova hos mig, ni får nedanvåningen där det finns en stor soffa och en extrasäng. Om man går från mässan är man hos mig på 15min.
Klart man ställer upp...![]()
I dessa hårda tider måste man ställa upp för varandra...
Zana
0737756825
& Jacke, hur gick det med biljetterna? Jag har fått hem mina förköpsbiljetter nu, ska jag betala in dom eller vänta? Jag kan ge dig halva ordinarie priset iallafall... Känns fel annars.... Keep in touch![]()
ok,då får ni ju lite mer svängrum.Annars e det bara att höra av sig,stääler alltid upp för en hojbroder. p.s. Så det är inte kajlyl som fick hd-frossa när han såg att det va jag då???*asg* d.s.GSXR1100R skrev:Jacke du e hyvensvi har dock fått ett erbjudande som vi inte kan motstå, vi kommer antagligen att bo i en etta.
Se ya all på Mässan/SH Festenoch ni som orkar kommer givetvis ut till Tullinge på Söndag och kör Minimoto 12.00
![]()
vi lär väl ses på festen om inte annat.ktmjacke skrev:ok,då får ni ju lite mer svängrum.Annars e det bara att höra av sig,stääler alltid upp för en hojbroder. p.s. Så det är inte kajlyl som fick hd-frossa när han såg att det va jag då???*asg* d.s.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |