Söker rese- och sovsällskap till Falkenberg

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Slutar 14.15 på fredag och är inne i Stockholm vid 15.15. Någon som ska åka någon gång på fredag em, kväll eller möjligen lördag förmiddag? Trevligt resesällskap finnes. Jag kan konversera om allt.

Trevligt sovsällskap finnes också. Jag snarkar inte, pratar inte i sömnen och har inte hårig rygg. Någon som har en sovplats över?

Macho Woman skrev:
Ska de dit och sanera bort 2-taktsohyran?

Nej för fan, de ska köra bort packet från fjollträsk som raglar omkring fulla i depån och välter hojar på löpande band. Varsågod för utlåningen av sladden förresten.

/Joakim

Jag editar med en smiley för att lätta upp stämningen
:va

Last edited:
Pålle skrev:

Hehe, bra val av flino.

MW, jag insåg just att jag inte kan åka ner så det får väl bli du som mekar åt Mille-R :hihi

Trist men jag visste inte att jag var tvungen att jobba.

Pålle skrev:
Nej för fan, de ska köra bort packet från fjollträsk som raglar omkring fulla i depån och välter hojar på löpande band. Varsågod för utlåningen av sladden förresten.

/Joakim

Tack för lånet! Jag hann inte säga det sist, eftersom min skjuts till Stockholm gick innan jag hann se dig. Jag förstår inte riktigt vem du syftar på när du skriver om någon som är full och välter hojar? Det kan i alla fall inte vara jag, eftersom jag bara var full i depå en gång förra säsongen och ingen gång i år. Välta hoj har jag gjort en gång. En gång = en vana?

Jag välte hojar i ett tält på Sviestad-SM 2003. Jag var dessutom nykter vid det tillfället.
Det var inte jättekul, bara lite.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back