Söker Nordic Superbike-bild

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Behöver en bild från Nordic Superbike's startfält. Precis efter att röda lampan slocknat. Så mycket action som möjligt. Försökt hitta en sådan men kan bannemig inte hitta någon. Ska vara bra kvalite och helst inte copyrightad.

Swedie skrev:
Behöver en bild från Nordic Superbike's startfält. Precis efter att röda lampan slocknat. Så mycket action som möjligt. Försökt hitta en sådan men kan bannemig inte hitta någon. Ska vara bra kvalite och helst inte copyrightad.

Den bästa jag hittade. Stämmer ju inte riktigt in på dina specar.

SO4.jpg

Tycker det borde läggas upp fler sådana bilder oxå. För det är för mycket av närainpåbilder där det inte alltid syns att det går fort.

Gustav O skrev:
Du som kraschat så mycket i Trösen borde väl se att det inte är den kurvan? :hihi

Ha ha ha.. Nus ka du inte vara sådär Gustav.... :lol

Tänkte att det kunde vara i utgången från trösen, den lite svepande högern in i esset...

Annars ser det nog mest ut som inbromsningen till Ejes...

(Och JA Gustav, jag har krashat där också... Ha ha ha)

Hmmm... nått sådant?

Bifogat

• SBK start.jpg
    SBK start.jpg
    104.1 KB · Visningar: 189
Tyvär en gammal bild men från rätt klass och förmodligen nått sånt som Swedie ville haft.

Är väll typ samma förare som kör fortfarande som för 10 år sen så den kanske skulle kunnat funkat? :tungan ;)

Är lite suddig för jag fotade av orginalfotot. Men orginalet är nån polare till mig som tog den.

Bifogat

• SBK Knutstorp3.JPG
    SBK Knutstorp3.JPG
    47.1 KB · Visningar: 122
Axxexs skrev:
Tyvär en gammal bild men från rätt klass och förmodligen nått sånt som Swedie ville haft.

Är väll typ samma förare som kör fortfarande som för 10 år sen så den kanske skulle kunnat funkat? :tungan ;)

Är lite suddig för jag fotade av orginalfotot. Men orginalet är nån polare till mig som tog den.
vilka är det som kör på bilden ?? om nån vet ?

moroder skrev:
vilka är det som kör på bilden ?? om nån vet ?

#2 är Hållinder, #12 är Lilja och #22 är Greven. Sen får jag nog leta i resultat om jag ska ha fram andra namn isf.

Några få bilder..... nerskalade och med sämre upplösning än original....

Bifogat

• P9040024.jpg
    P9040024.jpg
    132.8 KB · Visningar: 77
  • P9040025.jpg
    P9040025.jpg
    138 KB · Visningar: 57
  • P9040026.jpg
    P9040026.jpg
    116.5 KB · Visningar: 66
  • P9040029.jpg
    P9040029.jpg
    129 KB · Visningar: 53
  • P9040030.jpg
    P9040030.jpg
    103.6 KB · Visningar: 65
Axxexs skrev:
#2 är Hållinder, #12 är Lilja och #22 är Greven. Sen får jag nog leta i resultat om jag ska ha fram andra namn isf.
ok thx..bara undra kul å se lite gamla bilder..va kör d på för hojjar ? ser ut som gsx-r 750 några av dom

Swedie skrev:
Har du PM:at mästerfotograferna jP eller Zoulfly? De brukar ta på allt som rör sig och lite till.

moroder skrev:
ok thx..bara undra kul å se lite gamla bilder..va kör d på för hojjar ? ser ut som gsx-r 750 några av dom

Fotot är från '97 så det är GSX750R, ZXR750 bl.a. Tror nästan att #5 t.o.m är en gammal GSX750R från typ 95. Sen är det nog en Duce 888 med också.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back