Söker namn på film

Grötboll

Full gas, motorras.
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
ER-6F 2008
Jag söker namnet på en film som handlar om en FBI-agent(?) som är "undercover" i ett MC-gäng och fastnar mer och mer i gänget.
Det är en vanlig amerikansk spelfilm, förmodligen baserad på en "sann" historia.
Alternativet om ni inte kommer ihåg filmen men någon skådis som var med kan ni även tipsa om det (går i så fall att spåra via IMDB).

Vag beskrivning? Jajjemän, trött och sugen på att se den här filmen snart igen men kommer inte ihåg så vansinnigt mycket ur den, såg den för massor av år sedan på TV1000 (nej, det var inte efter tolv och det var inte en massa nakna skådisar :tuttar )

Fixing the shadow, eller som den hetta här i Svea, Made of Steel.

STONE COLD kanske med Brian Fosworth. Tror han heter så......Passar in på din beskrivning. Made of Steel, va väl den med Charlie Sheen ?

Last edited:
Der coola med "Made of Steel" är att den riktiga FBI-snubben som filmen handlar om är med som statist i filmen, iaf enligt eftertexterna....

va heter filmen nu då

Made of Steel var filmen jag sökte, dock tyckte jag den var bättre första gången men fortfarande ganska okej (synd bara att de valt Sheen som skådis, han gör inte filmen riktigt rättvisa enligt mig).

Såg för övrigt en amerikansk dokumentär där de visade jobbet som den riktige "agenten" gjorde (han är även med själv och talar om sin insats) Gangland - Hells Angels som visades på History Channel, riktigt bra faktiskt.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år